woyoooo ik ben een ZOMBIE, Jij ook?
- Replies 37
- Views 3.5k
- Created
- Last Reply
Top Posters In This Topic
-
IV trailer 4 posts -
Iscariah 3 posts -
AXIO 3 posts -
gradekocks 2 posts
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
Sinds kort ben ik een zombie bij gta 4 online multieplayer. !!!!
Hoe dit kan weet ik niet precies.
Situatie:
-Ik was naar level 1 gegaan.
-Had het hoogste geld bedrag bij deatmatch(1300 dollar ongeveer).
-Verder was er volgens mij niemand hoger dan lvl 2
Had dus heel wat gozertjes gekilled


Nadat ik uitlogde bij multiplayer en wou even mijn nieuwe clothes checke, die ik had gewonnen wegens lvl up, kon ik voor een zombie figuur kiezen. Echt heel chill.
Ik kan ervoor kiezen om alleeen een gele onderbroekje aante houden of ik kan er ook bij enkele accesairos bij doen. Zoals muts en zonnebril.
Ik vroeg me af meer mense dit hebben en hoe dit kan
(ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien want het is mijn eerste post.)
Anders hier nog een link van een zombie
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/05/zombie2.jpg
Peace
en als je me wil zien bij gta 4 online
dit is mijn psn id
ozzie0344
Edited by ozzie0344