Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

woyoooo ik ben een ZOMBIE, Jij ook?

Sinds kort ben ik een zombie bij gta 4 online multieplayer. !!!!

Hoe dit kan weet ik niet precies.

Situatie:

-Ik was naar level 1 gegaan.

-Had het hoogste geld bedrag bij deatmatch(1300 dollar ongeveer).

-Verder was er volgens mij niemand hoger dan lvl 2

Had dus heel wat gozertjes gekilled :puh::tu::D

Nadat ik uitlogde bij multiplayer en wou even mijn nieuwe clothes checke, die ik had gewonnen wegens lvl up, kon ik voor een zombie figuur kiezen. Echt heel chill.

Ik kan ervoor kiezen om alleeen een gele onderbroekje aante houden of ik kan er ook bij enkele accesairos bij doen. Zoals muts en zonnebril.

Ik vroeg me af meer mense dit hebben en hoe dit kan

zombie2.jpg

(ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien want het is mijn eerste post.)

Anders hier nog een link van een zombie

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/05/zombie2.jpg

Peace

en als je me wil zien bij gta 4 online

dit is mijn psn id ^_^

ozzie0344

Edited by ozzie0344

  • Replies 37
  • Views 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Sinds kort ben ik een zombie bij gta 4 online multieplayer. !!!!

Hoe dit kan weet ik niet precies.

Situatie:

-Ik was naar level 1 gegaan.

-Had het hoogste geld bedrag bij deatmatch(1300 dollar ongeveer).

-Verder was er volgens mij niemand hoger dan lvl 2

Had dus heel wat gozertjes gekilled :puh::tu::D

Nadat ik uitlogde bij multiplayer en wou even mijn nieuwe clothes checke, die ik had gewonnen wegens lvl up, kon ik voor een zombie figuur kiezen. Echt heel chill.

Ik kan ervoor kiezen om alleeen een gele onderbroekje aante houden of ik kan er ook bij enkele accesairos bij doen. Zoals muts en zonnebril.

Ik vroeg me af meer mense dit hebben en hoe dit kan

zombie2.jpg

(ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien want het is mijn eerste post.)

Anders hier nog een link van een zombie

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/05/zombie2.jpg

Peace

en als je me wil zien bij gta 4 online

dit is mijn psn id ^_^

ozzie0344

Grapjas , je hebt gewoon L1 gedrukt bij playermodel kiezen kan iedereen..

  • Author
Grapjas , je hebt gewoon L1 gedrukt bij playermodel kiezen kan iedereen..

owww, _O__O_:schater::schater::bonk::bonk:

sorry :puh: Dacht egt dat ik speciaal was maar nneej:P :puh:

Da is al lang bekend hoe dat moet ... :duh:

weird, bij xbox 360 kan ut niet

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

inderdaad , ik weet dat ook niet maar sinds kort hebk ook ineens de zombie optie hoe k er aan gekomen ben is een raadsel van hier tot zimbabwe:P

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

inderdaad , ik weet dat ook niet maar sinds kort hebk ook ineens de zombie optie hoe k er aan gekomen ben is een raadsel van hier tot zimbabwe:P

Staat het misschien onder female/male?

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Edited by Destilios

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

Lijkt me niet. Komt denk ik door de rang die je hebt.

  • 2 weeks later...

Uhm lijkt mij niet. Ik heb de zombie suit gekregen door een rockstar medewerker te vermoorden. Want ik kreeg de acheviement dat ik een rockstar had vermoord. En kort daarna verscheen er in het venstertje dat ik die zombie suit heb gekregen. En ik ben nog maar level 1

  • 3 weeks later...
Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

is ook niet waar want ik heb al een R* gast gekilled :Y

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

is ook niet waar want ik heb al een R* gast gekilled :Y

Heb je de achievement ervoor?

En ik kan geen Zombie zijn, en ik ben rang 1, welke rang kan ik dat worden?

En dit is op PS3.

Later

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.