Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The secrets of Liberty City !

Er zijn weer rare dingen Liberty City. Zo zou er een seriemoordenaar rondlopen in Alderney. En zou er ergens op een rots in de zee iemand staan ze schreeuwen voor hulp. Een wel heel vage secret zou zijn dat er in een tunnel een geest zou rond vliegen. Maar wie weet is er nog wel veel meer. Ook zou er iemand in Middle park geweest zijn die een raar object in de lucht zag vliegen. Een UFO ? Nee die onzin zal Rockstar Games er echt niet inmaken. Maar wellicht andere rare dingen wel. :{

De meeste info van het bovenstaande komt van andere forums en kan dus gewoon allemaal onzin zijn.

Een paar jaar terug waren mensen uren/dagen lang aan het zoeken en kijken naar seriemoordenaars of ufo's en andere rare dingen in San Andreas. Ook nu in GTA IV lijkt dat weer zo te zijn. :D

Heb jij zelf al rare dingen gezien/meegemaakt in Liberty City ?

Meld dat dan hier. Of praat gewoon over de dingen die al gevonden zijn. :cya:

  • Replies 88
  • Views 10.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik had heel mijn ammo ofgeschoten op z'n mannetje bleef hij leven :duh:

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Edited by Kai-ShockWave

  • Author
Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Dit heb ik zelf niet meegemaakt maar in de multyplayer loopt er een zombie rond. Sommige mensen zien die zombie al, terwijl ze nog niet de hoogste rang hebben bereikt.

Oud nieuws. blij.gif

You = Oud nieuws.

Edited by Dastard

Bij het Statue of Happyness is er een komer op de 3de verdieping, je kan er aleen graken met een heli, maar ga binnen klim omhoog en je ziet "The heart of the city."

Oud nieuws. ^_^

je ziet weleens licht bollen vliegen maar als je met een helicopter er heen gaat is het een helicopter :puh:

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station ZOU Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Waarom maken ze er dan gene screen van :7. heel simpel, je zet de game op pause, pakt je fototoestel, zet de game weer aan en maakt de foto... :puh:

dit soort dingen houden de game wel in leven.. dat vond ik bij san andreas ook met die bigfoot, en alcatraz enzo.. alleen was het jammer dat gtasanandreas op de pc kwam.. want toen gingen al die nerds kijken in de database om op te zoeken of alcatraz erin zit.. teringsukkels die dat deden

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Als ik uit de savehuis kom dan pak ik een shotgun en knal ik die gast neer :Y

Daar word je super gek van dat geschreeuw.

En ik heb nog niks anders raars tegengekomen.

er zijn 2 kapotte half gezonken schepen in de haven van alderney en als het goed is zitten daar snachts een geest ofzoiets

Lijkt me wel enorm vet moest het waar zijn!! :eten:

er zijn 2 kapotte half gezonken schepen in de haven van alderney en als het goed is zitten daar snachts een geest ofzoiets

Ja klopt, eentje heb ik er gezien. Alleen het was niet echt 's nachts, dus wie weet :eten:

er zijn 2 kapotte half gezonken schepen in de haven van alderney en als het goed is zitten daar snachts een geest ofzoiets

Ja klopt, eentje heb ik er gezien. Alleen het was niet echt 's nachts, dus wie weet :eten:

wat heb je gezien? Dat schip, of geest?

Ja, er zijn 2 half gezonken schepen maar geen geesten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.