Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat is jullie record met deathmatch ?

Ik had in een potje van 15 min $3400 , (Ik blijf meestal rond de 2000/3000 hangen.)

Wat is jullie record ??

  • Replies 36
  • Views 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik had ook zoiets een keer ja

beetje jammer dat de rankings niet opgeslagen worden

Tussendoor heb ik een keer precies $1337,- gehad. Geen record ofzo, maar wel een meesterlijk getal als dat in de playerlist staat :sigaar:. Voor degenen die niet weten wat het getal "1337" inhoudt: 1337 (lees: liet (leet)) is een afkorting van "elite".

ik had is een match 48 kills ik gebruik vaak de AK-47 en schiet dan van dicht bij op het hoofd dan heb je je tegenstander heel snel dood mijn score was trouwens $4833 in eem match van 20 min

Edited by no ps3 = no living

3330 is mijn hoogst .. word wel schijtziek van die gasten die met een rocketlauncher op 1 plek blijven staan :duh:

  • Author
3330 is mijn hoogst .. word wel schijtziek van die gasten die met een rocketlauncher op 1 plek blijven staan :duh:

Ja egt he :duh:

4900 Er was iemand met 9500 Pfff hij hat 83 kills !

  • Author

hij was dan egt een PROF !

haha nice 1337 FTW!

4900 Er was iemand met 9500 Pfff hij hat 83 kills !

Kheb gisteren 112 kills gemaakt in een match van 20 min en een death van 34 mijn money was 14619 benm heel vaak 1ste is best wel saai als je heel vaak wint dan is er niet egt meer die uitdaging OM 1ste te worden..

ben nu al bijna rang 5 trouwens:P

Deathmatch is niet zo echt mijn ding.

Ik haal er ongeveer 1600 - 2500 in een potje van 10min/15min.

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

Deathmatch is niet zo echt mijn ding.

Ik haal er ongeveer 1600 - 2500 in een potje van 10min/15min.

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

mafya work is idd zwaaaaaarrrr beukerig

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

Lijkt wel of gta online voor noobs gemaakt is. :puh: Echte uitdaging ben ik ook nog niet vaak tegengekomen.

Ongeveer $5000 in 10 minuten..

Vind Deathmatch een beetje makkelijk worden. 1 headshot en ze zijn dood..

3330 is mijn hoogst .. word wel schijtziek van die gasten die met een rocketlauncher op 1 plek blijven staan :duh:

Ja dat is echt gay.

Mijn record met deathmatch is $3800 ongeveer. Misschien wat meer omdat ik ook wat cash had geloot maar ik had 38 kills.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.