Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97085 hey iedereen, ik zou eigelijk eens een screenshot van die raceoutfit wille zien
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97093 je bent nog nieuw. maar je moet het bij gta media zetten. en ik zou het ook wel willen zien
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98036 ik werd vet pissig toen ik wist dat dat racepak vet gaar was :angry: :angry: :angry: want het ziet er eerder uit als een overal maar ik kan jullie dit zeggen het is het niet waard!!!
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98131 Ben ik het helemaal mee eens.. het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98152 er staat een screen bij gta san andraes media http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7527
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98156 Ben ik het helemaal mee eens..het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: hallo hallo ff rustig , kun je pilletjes voor krijgen Freek
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99521 Inderdaad is het pak niet zo ''cool'' als de meeste denken...Ik dacht meer aan een automonteur bij het pak... Ik zag NIet eens dat het een racepak is :unsure:
Geplaatst: 24 februari 200520 jaren comment_100047 ik heb em niet ze zij iets over me kleren of zo dat ze niet goed waren en ik wist toen nog niet dat ze je vriendin kon worden dus ik schoot haar dood :lolsign: :lolsign:
Geplaatst: 24 februari 200520 jaren comment_100063 hallo hallo ff rustig , kun je pilletjes voor krijgenFreek ow echt waar....PB me ff een adres of iets....kan ik waarschijnlijk aan me neefje geven :rolleyes: ontopic: hier vind je een race outfit
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100167 ja het pak wat je krijgt is echt flut eigenlijk moest je zo'n race pak krijge wat motogp rijders hebbe dat was vet of een wat die dtm racers hebbe
Geplaatst: 28 februari 200520 jaren comment_102015 Ben ik het helemaal mee eens..het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: hahahahaha doe ik nou altijd met mijn zusje volgens mij worden wij goeie vrienden :P maar hoe krijg je da racepka dan???
hey iedereen,
ik zou eigelijk eens een screenshot van die raceoutfit wille zien