Jump to content

Wat mis jij in GTA IV?


DaRick1993

Recommended Posts

Ik mis inderdaad de mogelijkheden die er in hadden moeten zitten zoals: Kofferbak open, vliegtuigen, onder water zwemmen enz. Ze hadden die mogelijkheden er niet uit moeten halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis inderdaad de mogelijkheden die er in hadden moeten zitten zoals: Kofferbak open, vliegtuigen, onder water zwemmen enz. Ze hadden die mogelijkheden er niet uit moeten halen.

Kben het volkomen met je eens

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis inderdaad de mogelijkheden die er in hadden moeten zitten zoals: Kofferbak open, vliegtuigen, onder water zwemmen enz. Ze hadden die mogelijkheden er niet uit moeten halen.

precies

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze van de voetgangers en autobestuurders niet zo flikkers hadden moeten maken die direct beginnen te wenen of je zelfs negeren als je ze slaat met je vuisten :duh:

En ook de kofferbak, alhoewel ik het nut hier niet van zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen, Hunter (vind Anhilator niet goed genoeg met zijn miniguns), Rhino, Minigun, kettingzaag, kofferbak, te weinig te doen na de missie's, geen assets en huizen te koop :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik denk ik mis is de Hunter en andere soorten heli's. Zou graag zien dat er wat meer helikopters in zaten. Dat van die kofferbak is zinloos en dat werd al snel aangenomen dat dat kon nadat ze het in een trailer hadden gezien. Was met GTA:SA ook zo, allemaal geruchten terwijl als je zo'n lijst nu bekijkt merk je dat een hele hoop onzin was of dat het alleen in een missie zat bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De mogelijkheid om te gaan zitten ^^ Ik weet niet of het al kan, maar als je bijvoorbeeld in de Burger Shot bent dan zie je al die mensen zitten en jij moet als enige je hamburger staand opeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er geen kinderen op straat lopen.

Dat mensen niet in stilstaande auto's stappen.

Meer kleren, huizen, vechtende mensen.

Dat als je in exclusieve auto zit dat je die auto dan niet om de haverklap ziet.

Bewerkt: door connoz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...