Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984685 Beste mensen, ik zit even met een probleem. Hoe maak je iemand admin, en ben je zelf admin, en hoe kan ik als ik bijv. /krijgauto typ een auto krijg waar ik meteen inzit of die net voor me staat. Het liefst met de IDS, dus bijv. /krijgauto 1 Allemaal heel erg bedankt voor de moeite! Vincent
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985417 Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even. EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me Bewerkt: 14 mei 200817 jaren door nick5556
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082665 Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even.EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me En waar moet je die codes plakken ? In welk script ?
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082688 Probeer eerst maar eens te gaan scripten, kzie je over een paar weken.. Bewerkt: 19 augustus 200816 jaren door WackoX
Beste mensen,
ik zit even met een probleem. Hoe maak je iemand admin, en ben je zelf admin, en hoe kan ik als ik bijv. /krijgauto typ een auto krijg waar ik meteen inzit of die net voor me staat. Het liefst met de IDS, dus bijv. /krijgauto 1
Allemaal heel erg bedankt voor de moeite!
Vincent