Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987618 op me map staat een tekentje en als k er met me pijltje op ga staat er garage wat kan je er mee doen want k kan er niet in.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987621 bij mij gaat hij ook niet open met welke auto ik er ook voor sta. ook de tijd maakt bij mij niet uit.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_987624 jah k had het ook al geprobeerd op andere tijden maar hij gaat niet open.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987625 bij mij gaat hij ook niet open met welke auto ik er ook voor sta. ook de tijd maakt bij mij niet uit. Deze garage dient om later de wagens die voor Stevie moet zoeken naartoe te brengen. [/font]
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987945 yo, op een gegeven moment krijg je een sms'je van stevie.. waar in staat dat je een bepaalde auto moet halen.. die moet dan natuurlijk naar die garage als je het spel al heb uitgespeeld en dat sms'je niet meer herinnerd.. moet je gewoon ff al je sms'jes verwijderen.. SMS'jes waar je nog wat aan hebt KAN JE NIET verwijderen.. Er blijft er dus 1 over
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989199 Nadat je alle auto's hebt verzameld voor Stevie kan je terug naar die garage en alle auto's die je vind daar afleveren, met uitzondering van taxi's politiewagens en etc.
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991492 Nadat je alle auto's hebt verzameld voor Stevie kan je terug naar die garage en alle auto's die je vind daar afleveren, met uitzondering van taxi's politiewagens en etc. brengt dat wat op?
op me map staat een tekentje en als k er met me pijltje op ga staat er garage wat kan je er mee doen want k kan er niet in.