Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Geen missies meer

Ik heb GTA IV rond de 58% uitgespeeld.

Maar ik ontvang nu geen missies meer. Ik ben nu al een paar keer naar bed geweest om de tijd te laten vliegen. Wel wordt ik wel steeds gebeld door Packie, maar dan zegt Nico dat hij geen tijd heeft.

Wie kan mij helpen?

(het gaat over de 360 versie)

Alvast bedankt!

evenement!

EDIT: Ik heb GTA inmiddels uitgespeeld. Het zat zo:

Je wordt telkens gebeld door Packie. Nadat je gebeld wordt moet je Mob Daughter bellen. Dan vervolgt zich het verhaal :)

Iedereen bedankt voor hun hulp!

Edited by Evenement

Featured Replies

volgens mij heb je alle missies dan al gedaan

  • Author
volgens mij heb je alle missies dan al gedaan

Maar ik heb geen achievement gekregen dat ik hem heb uitgespeeld, ook heb ik nog niet met een motor in een heli te hoeven springen.

jep, het wordt tijd dat je duiven gaat schieten races doen etc. etc. Heb je de laatste missie al gedaan? Als je klaar bent zie je namelijk de credits(aftiteling)

  • Author
jep, het wordt tijd dat je duiven gaat schieten races doen etc. etc. Heb je de laatste missie al gedaan? Als je klaar bent zie je namelijk de credits(aftiteling)

Ik heb nog geen credits gehad... De laatste missie die ik heb gedaan is that special someone... Er gebeurt gewoon niks meer... Alleen nog een Assasin missie staat op mijn kaart, mailtjes heb ik ook niet, ik heb al iedereen uit me phonebook gebeld etc. Ik ben ten einde raad...

Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Edited by Sonny-The-Pilot

  • Author
Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Dan kan het zijn dat je eerst wat zeimissies moet doen. Je kan ook nog bij WikiGTA een kijkje nemen ;)

  • Author
Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Dan kan het zijn dat je eerst wat zeimissies moet doen. Je kan ook nog bij WikiGTA een kijkje nemen ;)

Bedankt dat je me zo helpt, maar jammer genoeg kom ik er nog steeds niet uit :S Ik zal GTA op starten en hem lang laten staan misschien dat ik dan een keer gebeld wordt.

Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Dan kan het zijn dat je eerst wat zeimissies moet doen. Je kan ook nog bij WikiGTA een kijkje nemen ;)

Bedankt dat je me zo helpt, maar jammer genoeg kom ik er nog steeds niet uit :S Ik zal GTA op starten en hem lang laten staan misschien dat ik dan een keer gebeld wordt.

Geen dank ;) Hiervoor is het forum, speciaal voor vragen ;) ! Maareh, als je hem zo laat aanstaan hé, kost dat wel veel geld voor je stroom! Je kan dus beter ff in bed liggen, zodat de tijd wat sneller gaat.

Oja, ik lees net dat er in je hoofdpost staat dat Nico geen tijd heeft voor missies. En, je zei ook dat er een missie op de kaart stond. Dan ben je denk ik nog bezig met die missie en moet je die eerst doen.

Na 'that special someone' zou je een telefoontje moeten krijgen van Jimmy Pegorino. Als je niet gebeld worden, kan je eens proberen zelf naar Jimmy te bellen. Misschien lukt het zo, meer kan ik je niet zeggen.

Ik wist niet eens dat er cheats voor waren en wil er zekers niet naar kijken, hoe verkankerd wordt het spel dan. ZEER slecht voor de gameplay !!!

Ik heb GTA IV rond de 58% uitgespeeld.

Maar ik ontvang nu geen missies meer. Ik ben nu al een paar keer naar bed geweest om de tijd te laten vliegen. Wel wordt ik wel steeds gebeld door Packie, maar dan zegt Nico dat hij geen tijd heeft.

Wie kan mij helpen?

(het gaat over de 360 versie)

Alvast bedankt!

evenement!

Same problem here op ps3.. Ik heb hem nu voor 60% uitgespeeld, ik heb de assassin missies gister uitgespeeld, nog niet gecheat. Ik was vorige keer maar ff mijn social contacts wat aan het opkrikken. Maar ik krijg ook geen missies meer terwijl ik niet gecheat heb! Ookal iedereen afgebeld krijg bij iedereen de voicemail, maar als ik ga kijken bij Start => Stats => General dan staat er Roman mission progress ik geloof iets van 73% en bij ULPC Paper staat 53% o.i.d. Oftewel ik moet zeker weten nog missies doen, maar krijg ze gewoon niet..

Plz Help =(

je moet je mail maar eens lezen denk ik, want je krijgt een keer een mailtje van die U.L. Paper die zegt dat hij iemand weet die jou goed kan gebruiken ;)

je moet je mail maar eens lezen denk ik, want je krijgt een keer een mailtje van die U.L. Paper die zegt dat hij iemand weet die jou goed kan gebruiken ;)

hoogstwaarschijnlijk niet, want ik heb alle autos van brucie gehad vorige x, en anders had dat mailtje me echt wel opgevallen ;) lees altijd al mn mail, maar zal wel even kijken voor de zekerheid! ;)

grtz en thnx

Sommige telefoontjes die je krijgt kan je niet eerder laten komen door te bellen. Soms duurt dit gewoon erg lang. Ik zou dus gewoon een beetje rondtoeren en wachten. Met bellen houd je misschien gewoon de lijn bezet.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.