Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

een half gezonken boot

op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot :tu::schater: wel ik heb er al mensen zien lopen die in het water lopen en verdwijnen soms hoor je zelfs kreten zoals: aaaaah the shp is sinking enzo en er ligt ook een dode kaptein in het water die op captain smith van de titanic lijkt

Edited by scot zombie

Featured Replies

op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot :tu::schater:

en? :?

wat is hier zo speciaal aan?

op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot :tu::schater:

en? :?

wat is hier zo speciaal aan?

Ik vraag het me ook af. Ik had wel al ergens, waarschijnlijk op dit forum, gelezen dat sommoge mensen beweren dat er geesten rondlopen.

ben er toen wel op geweest niks gezien...

ben er toen wel op geweest niks gezien...

er ligt daar wel een rpg :tu: *lets play ghost busters* :sigaar:

ok die boot is omgekanteld.

en?

Tja, hij is nieuw, hij wist misschien niet helemaal wat een Easter Egg is...

sterker nog er zijn 5 aan de zuikust van alderny

dat zijn gewoon omgevallen Tugs...

ergens kan je een "normale" vinden, en ja, die kan je besturen... (ook dichtbij de gevangenis van Alderney)

  • 4 weeks later...

Kan iemand even een snapmap maken met waar die gezonken boot ligt?

Alvast bedankt. _O_

Aha eindelijk bedankt voor de info.

Ik heb echt heel lang naar dat schip gezocht waar iedereen het altijd over heeft. :D

Maar waarom zou het er dan spoken???

Ik ben dr nu geweest maar ik zie of hoor niks abnormaals ofzo???

Edited by Sjorszzz

jongens niet pesten he. die jongen dacht ook dat hij iets moois gevonden had :dans:

Ik denk dat dit een aanwijzing is naar GTA 3 waar je die boot moet opblazen met 8-ball.

Dat dat die gezonken boot is!

Wat denken jullie?

Die boot lag in Vice City. Lijkt me erg sterk dat die binnen enkele jaren van Miami naar New York is verkast...

Ik ben er langs geweest, al meerdere keren. En er is werkelijk geen bal te doen.

  • 2 weeks later...
op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot :tu::schater: wel ik heb er al mensen zien lopen die in het water lopen en verdwijnen soms hoor je zelfs kreten zoals: aaaaah the shp is sinking enzo en er ligt ook een dode kaptein in het water die op captain smith van de titanic lijkt

Toch apart, The Titanic heeft New York nooit bereikt. :7

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.