Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat doe jij wanneer je VCS voor 100% hebt voltooid?

1 ik pak altijd een sabre turbo (100% dus kogelvrij) en laat ik de fbi achter me aan komen en dan rij ik langs hun wegblokkade zodat duizenden kogels op me af komen :schater:

2 (is dit een bug maar tog grappig) dan van ver af naar je business rijden dan heel snel en soms is ie niet geladen en kan je er door heen rijden en dan val je door de vloer heen en dan kan je flips maken en daarna spawn je weer op de weg en af en toe zijn dan alle autos op hun dak gevallen :dans:

3 is ook raar op het 1ste eiland bij zon brug staat wel eens een auto tegen t plafond aan met zn wielen naar boven (soort gekanteld) met iemand er in en dan zet ik er kei veel auto's onder en dan schiet ik die auto op het plafond en er komt een nuke explode :D

post hier jouw grappige dingen etc

Featured Replies

Ik was eens gewoon gaan touren (toevallig net op een brug) en toen reed zon dirt bike vol tegen mijn auto op, en je zag gewoon dat ventje van die motor af vliegen en de klap was zo hard dat ie ook nog van de brug af viel. Dus *plons* verzopen. :D

Dat was gewoon egt lol ^_^:7

Altijd verder kloten zoals in het begin van een gta of ander spel,ja veel kan ik er niet over vertellen want ik doe altijd van alles.

Edited by 1973

nog een keer alle insane stunts jumpen, ook al krijg je er (bijna) geen geld meer voor... ;)

Hier zijn al meer dan genoeg topics over, hier vind je er bijvoorbeeld 1. Daar vind je erg veel dingen die je kan doen als je de 100% bereikt hebt, en ik denk dat je daar beter verder kunt gaan ;)

Ik schiet dan gewoon iedereen dood enzo, laat de politie achter me aan komen,...

  • 3 weeks later...

neem een kogelvrije wagen. en rijd gewoon op iedereen in. rij politie omver en als ik 6 sterren heb dan jat ik een tank en ga ik veder.

Ik heb het nog eens opnieuw uitgespeelt.

  • voor verhaallijn doe ik 2 dagen
  • voor de rest 1 dag
  • en voor het in 1 keer uit te spelen 3 a 4 dagen

Ik verzin dat iemand me belt en dat ik er dan om moet enzovoort.

Voor de rest mensen neerschieten en me vervelen.

grtz

~Victorious~

'k heb alleen maar de story line uitgespeeld en het spel verveelt al; die red balloons enzo zyn tydverspilling; dus wat ik doe na "mijn 100 %" is een ander spel spelen:)

ik gooi em meestal in de kast :tu:

Ik neem altijd een Polaris V8, recruteer 3 gangmember met AK-47 en ga oorlogje voeren op de legerbasis

ik pak meestal dat watervliegtuig(weet naam even niet) en dan ga ik op zn kop vliegen, en dan op het hoogste punt er uitspringen :D:puh: of op het hoogste gebouw (door het dak heen zakken) staan.

1 ik pak altijd een sabre turbo (100% dus kogelvrij) en laat ik de fbi achter me aan komen en dan rij ik langs hun wegblokkade zodat duizenden kogels op me af komen :schater:

2 (is dit een bug maar tog grappig) dan van ver af naar je business rijden dan heel snel en soms is ie niet geladen en kan je er door heen rijden en dan val je door de vloer heen en dan kan je flips maken en daarna spawn je weer op de weg en af en toe zijn dan alle autos op hun dak gevallen :dans:

3 is ook raar op het 1ste eiland bij zon brug staat wel eens een auto tegen t plafond aan met zn wielen naar boven (soort gekanteld) met iemand er in en dan zet ik er kei veel auto's onder en dan schiet ik die auto op het plafond en er komt een nuke explode :D

post hier jouw grappige dingen etc

gwn rondrijden :Y hier en daar

  • 1 month later...

wat doen julie als je vrij speeld??

eigelijk is er niet veel te doen

laterrr :cya:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.