Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Traser -VS- Fiegel5

Wie wil mij battelen?

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: van 350×100 tot 400×210

Render/stock : Freestyle

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Bespreken we wel

Opmerking:

Mvg

-T

Mijn sig : 154.jpg

Fiegel5 zijn sig :rgpcopy.jpg

Stemmen maar.

Edited by Dizzee
E-mailadres verwijderd

Featured Replies

Jep, die neem ik aan....

  • Author

O.k...

Voor morgenavond 20:00..;).. (premade mag - Collabs ook)

Ik had hem al voor een andere gebruikt, alleen is het Niet op gestemd, dus kan ik hem nu ook wel gebruiken...

rgpcopy.jpg

  • Author

En het is tijd om te stemmen:...

Traser: Je hebt mooie effecten gebruikt, het plaatje is een geheel.

Mooi lettertype en veel kan ik er niet meer over zeggen.

10/10

Alleen wat betekent Collab?

Fiegel5: Ik vind jouw sig nogal saai, de tekst is niet goed te zien, en je render is niet ingeblend,

het lijkt een beetje geplakt. je hebt ook nog eens weinig effecten.

0/10

Vote: Traser

Leg er ff bij dat dit 5 minuten werk was....

Beide sigs spreken me erg aan. Traser heeft mooie lichteffecten en het geheel van zijn signature oogt completer dan die van Fiegel5 - de ForumFiegelaar. Alleen ik mis een boodschap. Ik zie een dame, er staat Lady, en that's it. De signature van de hand van Fiegel5 - de ForumFiegelaar geeft de lezer nog wat maatschappijkritiek mee. “He, wat kijk je nou?!”, ik vat dit op als een stil protest tegen de heersende agressieve haantjescultuur. Daarom gaat mijn uiteindelijke stem naar Fiegel5 - de ForumFiegelaar, maar het scheelde uiteindelijk niet veel.

Ik wil even melden dat het oneerlijk is om een collab te gebruiken, aangezien je daardoor niet iets inzend wat volledig eigen werk is. Daarom stem ik nu voor Fiegel5.

  • Author

Even ter informatie..

Ik heb de sig helemaal ontworpen en die andere de tekst;).. daarom Collab

Mededeling:

In principe is het zo dat je alleen mag battelen met materiaal dat door jezelf is gemaakt. Dit kun je ook duidelijk nalezen in de Regels van het Arena subforum.

Ik wil niet flauw zijn deze battle nu te beeindigen aangezien er van te voren door Traser is vermeld dat er een collab gebruikt mag worden. Dizzee en ik hebben samen overlegt hoe wij dit het best kunnen oplossen en zijn tot de volgende conclussie gekomen.

Nieuwe regel:

  • Alleen eigen materiaal is toegestaan om mee te battelen.
    (bij afspraak met je tegenstander mag je hier van afwijken)

ps: laat duidelijk zijn dat het dus niet de bedoeling is dat beide personen internet af te speuren naar prachtige designs en die gaan inzetten. Nee, het is toegestaan dat je dan met behulp van een ander een creatie mag maken indien je tegenstander daarmee akkoord gaat.

Reageren op dit bericht via PB svp.

Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5.

Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5.

Is niet echt een taak voor jou om te melden, hé :7

Ik twijfel, maar Fiegel's sig is ivm m Gta IV.

Maar Traser's sig is wat proffesioneler, niet?

Maar ik vind Fiegel's achtergrond niet zo moooi.

Fiegel5; 5,5/10

Traser; 5/10

Stem= Fiegel

Edited by Dastard

Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5.

Is niet echt een taak voor jou om te melden, hé :7

Het is vast geen taak voor jou om te melden dat het geen taak van mij om te melden wat de eindstand is. Blaag.

:7 Bedoel er alleen maar mee dat de gene die de battle doen het zelf wel kunnen zien wie er gewonnen heeft en de Mods er later wel een berichtje neerzetten wat de eindstand is.

Kan me eerder voorstellen dat de topicstarter zo'n berichtje neerzet of één van de mods die dit fora beheren. Nou, geen van beide je...

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.