May 19, 200818 yr Rate de sportman/vrouw boven je! Je post een film/screen of info over de sportman, en je geeft er een beoordeling bij! Het maakt niet uit over welke sport het gaat, als je maar een persoon post die met sport heeft te maken. Reageer aub niet als je de sporter boven je niet eens kent! Ik begin met: Edited May 27, 200818 yr by Flying Dutchman Kleine toevoeging aan het regelement
May 19, 200818 yr Een erg leuk topic moet ik zeggen, en zal daarom ook maar gelijk de 1e reactie geven. Suarez, een goeie speler die de laatste tijd erg vooruit is gegaan, kwa speelstijl maar ook kwa teamgeest, ik geef hem daarom ook een goeie 9+.
May 19, 200818 yr Deze ken ik eerlijk gezegt niet :$ Ik kijk niet vaak naar de Olympische spelen Hij ziet er wel sterk uit, dus een 7/10 Kimi Raikkonen from the Formula 1
May 27, 200818 yr (Dat is trouwens Yuri van Gelder, hij mag niet eens naar de olympische spelen om minder presterende landen ook een kans te geven.) Ik was eerst geneigd om 'The Iceman' een 9/10 te geven. Maar na een aantal niet echt benullige acties in de straten van Monte Carlo daalt de waardering toch een beetje. Zo koel bleef hij niet. 8/10 voor Kimi. Volgende: Onze oud Ajacied Rafael van der Vaart.
May 27, 200818 yr En een oud plaatje. Speelt nu bij Hamburg, opzich best een goede speler. Vroeger, toen ik nog klein was, en hij nog bij Ajax speelde, was hij samen met Wesley Sneijder mij lievelings speler. 7/10 Nog een Ajacied, Klaas Jan Huntelaar: Edited May 27, 200818 yr by Sonny-The-Pilot
May 27, 200818 yr Wat een aansteller. Mag hem niet. 3/10 Jullie hadden het kunnen weten: Reg Park, Bodybuilder in de jaren 50
May 27, 200818 yr Grand Theft Twano met zn ratetopics . Nou,ik zal ook es meewerken: Hij heeft een grote slip . Fisichalla is al slechter in de F1 dan voordoen met z'n overgang naar Force India...
June 4, 200818 yr hem een 7/10 rate Makaay maar ff >>> Door Flying Dutchman: Graag iets meer toevoegen. 'Hem een 7/10' geeft niet eens het idee dat je überhaupt wel weet over wie we het hebben. En post ook een foto o.i.d. van Roy Makaay, niet alleen 'rate Makaay maar ff'.<<<
June 6, 200818 yr Ik ken Maakay. Hij is goede speler en maakt veel goals. 8,6/10 http://www.tennis.com/uploadedImages/Edito...4_clijsters.jpg Kim Clijsters
June 6, 200818 yr Ik hou niet van tennis. Dus geef ik haar een 5/10 Maarten Stekelenburg De Keeper van Ajax. verdient hier ook een plekje En over een paar jaar Keeper van Oranje Edited June 6, 200818 yr by osmgek11
June 6, 200818 yr Goede keeper, dat zeker. Ookal ben ik eindhovenaar, 8/10. Mijn favo speler, Steven Gerrard
June 6, 200818 yr Hij voetbalt inderdaad wel goed ja. Alleen heb ik hem nog niet zo héél vaak gezien. 6/10 Edwin Van der Sar: Edited June 6, 200818 yr by Unmountable Tijmen
June 6, 200818 yr niet de beste keepr die ik ken 5/10 >>> Door Flying Dutchman: Is dit een serieuze rate? Ik ga er van uit dat het slechts een mening is, en niet op statistieken/waarheid gebasseerd <<< dennis v/t klooser
June 6, 200818 yr Ik hou niet zo van honkbal, maar ik ken hem wel en hij speelt best wel goed. 7/10 Wat dachten jullie van deze gozer?
June 15, 200817 yr Een dikke 10/10 Wesly Snijder die nl op een 4-1 maakt:) Mutu http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse...img.13633_t.jpg
Rate de sportman/vrouw boven je!
Je post een film/screen of info over de sportman, en je geeft er een beoordeling bij!
Het maakt niet uit over welke sport het gaat, als je maar een persoon post die met sport heeft te maken.
Reageer aub niet als je de sporter boven je niet eens kent!
Ik begin met:
Edited by Flying Dutchman
Kleine toevoeging aan het regelement