May 20, 200818 yr weet iemand hoe je je kofferbakklep kan openen? zo ja vertel het mij plz danke sjeun alvast
May 20, 200818 yr TopicGevonden met de zoekfunctie. Het kan dus niet. Alleen met een mod kan het. Weet je ook welke? En er ook een link van.
May 21, 200818 yr Ik denk dat ik er eentje gevonden heb: LINK Met deze mod kan je vanalles, zoals lichten aan/uit, dak open/dicht en dus ook de kofferbak openen. Tenminste, dat zeggen ze. EDIT: ik heb het eens bekeken, het ziet er moeilijk uit :/ Je kan best eens uitleg vragen aan iemand die er wat van weet, dat lijkt me het veiligst. Edited May 21, 200818 yr by tjoef
May 21, 200818 yr De enige GTA waarin je zonder cheats een open kofferbak kan krijgen is, volgens mij, VCS... Daarin kom je op een gegeven moment bij een issie waar je naar een hotel toe moet rijden en daar staat een taxi met pen kofferbak, maar als je die steelt en je zet hem in de garage dan gaat de kofferbak dicht :| Correct me if i'm wrong....Please do
May 21, 200818 yr Author Ik denk dat ik er eentje gevonden heb:LINK Met deze mod kan je vanalles, zoals lichten aan/uit, dak open/dicht en dus ook de kofferbak openen. Tenminste, dat zeggen ze. EDIT: ik heb het eens bekeken, het ziet er moeilijk uit :/ Je kan best eens uitleg vragen aan iemand die er wat van weet, dat lijkt me het veiligst. niet raar bedoelt hoor maar ik weet niet hoe het werkt en hij doet de keys niet helaas oke hoe kan ik dat ding installeren dan? Edited June 19, 200817 yr by Dutchy3010
May 21, 200818 yr De enige GTA waarin je zonder cheats een open kofferbak kan krijgen is, volgens mij, VCS...Daarin kom je op een gegeven moment bij een issie waar je naar een hotel toe moet rijden en daar staat een taxi met pen kofferbak, maar als je die steelt en je zet hem in de garage dan gaat de kofferbak dicht :| Correct me if i'm wrong....Please do Ook niet in GTA IV? @Claud: Bij die mod zit vast wel een ReadMe.
May 21, 200818 yr @bossinkje: Ja dat zou kunnen maar die heb ik niet :'( iig weet ik het cker van GTA VCS en niet van anderen
May 21, 200818 yr Het is bij geen enkele GTA mogelijk je kofferbak te openen. Voor verschillende GTA's, en dan vooral GTAIV, bestond het plan om de functie van het openen van je kofferbak wel toe te voegen. Toch is het nooit doorgevoerd, waarschijnlijk omdat je er te weinig mee zou kunnen. Rockstar zou het dan mogelijk moeten maken er dingen in te stoppen, en dan denk je meteen aan wapens. Als er wapens in kunnen, dan is het logisch dat je ze niet gewoon allemaal bij je kunt hebben zoals in de andere GTA's. En zie, daar wordt het alweer te ingewikkeld. Echt leuk zou het niet zijn als je steeds maar bijvoorbeeld een groot wapen zou kunnen meenemen. Dat wordt te realistisch, en hierbij betekent dat een minpunt. Met vriendelijke groeten, NeoSyp
May 21, 200818 yr Volgens mij zit het in GTA III dat je een lijk (meerdere lijken?) moet dumpen, deze zitten in de kofferbak. In 555-WeTIP moet je wiet vervoeren in een kofferbak. Al met al zou het leuker en realistischer zijn als je dit dus zelf zou moeten doen i.p.v. dat dit voor je wordt gedaan of dat het zelfs niet in cutscenes terugkomt. Dus niet de wapens maar andere (missie gerelateerde) zaken die je in een kofferbak kan stoppen. Zou mooi zijn
May 21, 200818 yr er staat in de readme dat je de bestanden in de CLEO map moet stoppe... waar? In me GTA SA directory staat ie niet. Edited May 21, 200818 yr by joppie
May 21, 200818 yr er staat in de readme dat je de bestanden in de CLEO map moet stoppe... waar? In me GTA SA directory staat ie niet. Volgens mij is er inmiddels in het modding forum ook al een topic geopend over deze mod, het lijkt mij handiger als je in dat topic verder gaat. Het schijnt nogal lastig te installeren te zijn en dan is het wel handig als alle info bij elkaar komt, in het juiste forum. Even zoeken ... gevonden: >klik<. Je bent iig niet de enige die het niet snapt. Succes Edited May 21, 200818 yr by _KoE_Mzungu
June 18, 200817 yr Cleo werkt simpel: eerst download je cleo dan stop je alles in je map en je vervangt vorbisfile.dll daarna zet je je mod in de map die CLEO heet veel plezier! download cleo hier: http://cleo.sannybuilder.com/ Edited June 18, 200817 yr by makkink
June 18, 200817 yr Cleo werkt simpel: eerst download je cleo dan stop je alles in je map en je vervangt vorbisfile.dll daarna zet je je mod in de map die CLEO heet veel plezier! download cleo hier: http://cleo.sannybuilder.com/ Natuurlijk goed dat je helpt, maar misschien(misschien ook niet ^^) is het beter om een topic van een maand oud gewoon te laten rusten. Al ben ik niet degene die daar over gaat
June 19, 200817 yr Andere manier. Rij zo hard mogelijk tegen de muur aan met je achterkant en hij gaat eerst krom en daarna eraf en hij is wel open (een soort van.) Niet leuk maar het is een idee Edited June 21, 200817 yr by RoyBoow
weet iemand hoe je je kofferbakklep kan openen?
zo ja vertel het mij plz
danke sjeun alvast