Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993573 Yezzur, Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993574 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. ik weet geen oplossing sorry , ik krijg ook altijd gelijk politie en de hele mikmak achte me aan
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993575 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... Bewerkt: 21 mei 200817 jaren door Jacky-2007
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993583 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... Thnx... zal wel even kijken...zit nu alleenmaar btje te kloten met flying rats en stunt jumps.heb alles al gehaald verder ...
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993585 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993592 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds Je moet gewoon met een auto tot aan de helikopter rijden dat ding jatten en wegvliegen op het vliegveld kan je niet blijven hangen
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993672 mjah je vind het toch ook niet normaal als ze op het vliegveld van zaventem een dragrace houden op het tarmac de flikken zullen daar snel genoeg paraat staan.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993676 Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993714 Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik. Ok Koel, thnx. Jammer dat je net zoals in GTASA geen vliegtuigen kunt kapen, dat was echt de shit!
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993779 En als je nou met een politie auoto erin rijdt. Dan krijg je he ttoch ook niet?
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993884 Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. wat dacht je van cheats
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993889 wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen?
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_994132 wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_994156 wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels. Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_994275 wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels. Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he Geen dank... Ik startte de party mode voor het eerst afgelopen nacht. Even kijken wat het is. Gewoon multiplayer had ik al gedaan. Maar als je een clan hebt, is party mode sowiezo beter omdat je dan zelf als het ware kiest met wie je speelt. EDIT: Laatste zin meer leesbaar gemaakt. Bewerkt: 21 mei 200817 jaren door Iscariah
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_994312 Na de missie van U.L. Paper dat je een heli moet jatten en die moet landen op Francis International Airport. Na de cutscene kun je zonder Wanted Level rondlopen. Als echter weggaat en dan terugkomt kijg je echter wel een wanted level,.
Yezzur,
Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.
De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.