May 21, 200818 yr Yezzur, Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.
May 21, 200818 yr Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. ik weet geen oplossing sorry , ik krijg ook altijd gelijk politie en de hele mikmak achte me aan
May 21, 200818 yr Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... Edited May 21, 200818 yr by Jacky-2007
May 21, 200818 yr Author Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... Thnx... zal wel even kijken...zit nu alleenmaar btje te kloten met flying rats en stunt jumps.heb alles al gehaald verder ...
May 21, 200818 yr Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds
May 21, 200818 yr Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd... dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds Je moet gewoon met een auto tot aan de helikopter rijden dat ding jatten en wegvliegen op het vliegveld kan je niet blijven hangen
May 21, 200818 yr mjah je vind het toch ook niet normaal als ze op het vliegveld van zaventem een dragrace houden op het tarmac de flikken zullen daar snel genoeg paraat staan.
May 21, 200818 yr Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik.
May 21, 200818 yr Author Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik. Ok Koel, thnx. Jammer dat je net zoals in GTASA geen vliegtuigen kunt kapen, dat was echt de shit!
May 21, 200818 yr Yezzur,Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden. De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant. wat dacht je van cheats
May 21, 200818 yr wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen?
May 21, 200818 yr wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels.
May 21, 200818 yr Author wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels. Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he
May 21, 200818 yr wat dacht je van cheats En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen? Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels. Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he Geen dank... Ik startte de party mode voor het eerst afgelopen nacht. Even kijken wat het is. Gewoon multiplayer had ik al gedaan. Maar als je een clan hebt, is party mode sowiezo beter omdat je dan zelf als het ware kiest met wie je speelt. EDIT: Laatste zin meer leesbaar gemaakt. Edited May 21, 200818 yr by Iscariah
May 21, 200818 yr Na de missie van U.L. Paper dat je een heli moet jatten en die moet landen op Francis International Airport. Na de cutscene kun je zonder Wanted Level rondlopen. Als echter weggaat en dan terugkomt kijg je echter wel een wanted level,.
Yezzur,
Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.
De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.