Jump to content

SnapMap van te betreden gebouwen en daken


Jacky-2007

Recommended Posts

@mdgNL:

Ah, dat bedoelde je! :bonk: Maar de BS en CB staan toch al op je ingame map met een icoon, je hebt wel gelijk dat je ze kan betreden. Mochten ze online niet op de map staan, pb dat dan even, dan voeg ik ze nog even toe!

dat is niet helemaal waar ! ik ree vandaag langs een burgershot en ik keek op me radar en er stond geen icoon (heb het spel al uitgespeeld) (nou staan er wel iconen van burgershot en cluckin bell op star junction wel op de radar)

Ik heb toch niks te doen op GTA IV dus wil ik wel in Allequin gebouwen gaan zoeken waar je in kan

Bewerkt: door mdgNL
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    29

  • Iscariah

    10

  • mdgNL

    5

  • PrioX

    5

@mdgNL:

Ah, dat bedoelde je! :bonk: Maar de BS en CB staan toch al op je ingame map met een icoon, je hebt wel gelijk dat je ze kan betreden. Mochten ze online niet op de map staan, pb dat dan even, dan voeg ik ze nog even toe!

dat is niet helemaal waar ! ik ree vandaag langs een burgershot en ik keek op me radar en er stond geen icoon (heb het spel al uitgespeeld) (nou staan er wel iconen van burgershot en cluckin bell op star junction wel op de radar)

Ik heb toch niks te doen op GTA IV dus wil ik wel in Allequin gebouwen gaan zoeken waar je in kan

Er zijn ook Burgershots en Cluckin'Bells die gesloten zijn. Ben je er zeker van dat je erin kon?

Link to comment
Delen op andere websites

@mdgNL:

Ah, dat bedoelde je! :bonk: Maar de BS en CB staan toch al op je ingame map met een icoon, je hebt wel gelijk dat je ze kan betreden. Mochten ze online niet op de map staan, pb dat dan even, dan voeg ik ze nog even toe!

dat is niet helemaal waar ! ik ree vandaag langs een burgershot en ik keek op me radar en er stond geen icoon (heb het spel al uitgespeeld) (nou staan er wel iconen van burgershot en cluckin bell op star junction wel op de radar)

Ik heb toch niks te doen op GTA IV dus wil ik wel in Allequin gebouwen gaan zoeken waar je in kan

Er zijn ook Burgershots en Cluckin'Bells die gesloten zijn. Ben je er zeker van dat je erin kon?

Ja ik had nog een Bleeder gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhm.Ik vroeg me af waar het hoogste gebouw van LC was :)

Alvast bedankt:Gino

Ik vermoed de Rotterdam Tower. Die ziet er het hoogste uit en met een helicopter kom je niet eens bij het uiterste puntje. Haalt ie net niet! Tenminste... Ik kreeg het niet voor elkaar.

@mdgNL: Ok, pleur maar op een snapmap dan! Ben ik wel even benieuwd...

Link to comment
Delen op andere websites

NIEUWS

Vanaf nu is dit topic, dankzij Dutchy3010 en Whoopdidoo, ook te vinden in het vastgeplakte <Handige topics> topic! :dans: Dank jullie wel!

@mdgNL, op ieder eiland zijn BS's en CB's te vinden die in eerste instantie niet op je ingame map staan, maar wel een icoontje krijgen zodra je er een keer binnen bent gelopen.

Mocht je deze niet bedoelen, maar heb je nog weer anderen ontdekt, SnapMap ze hier op het topic! Ik ga ze dan toevoegen aan de Maps.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: op zo'n trailer van de LCPD zag ik een subway, weet iemand waar die is?

bedoel je subway van eet restaurant of metro

metro stations staan overral (lichtgekleurde wegen op de map) moet gwn trap naar beneden of naar boven zoeken, dat is een metro station

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: op zo'n trailer van de LCPD zag ik een subway, weet iemand waar die is?

bedoel je subway van eet restaurant of metro

metro stations staan overral (lichtgekleurde wegen op de map) moet gwn trap naar beneden of naar boven zoeken, dat is een metro station

Geen idee, ik zag op een trailer van GTA IV die met LCPD Trailer zag ik ergens de letters SUBWAY staan. Maar geen idee waar die is in het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: op zo'n trailer van de LCPD zag ik een subway, weet iemand waar die is?

bedoel je subway van eet restaurant of metro

metro stations staan overral (lichtgekleurde wegen op de map) moet gwn trap naar beneden of naar boven zoeken, dat is een metro station

Geen idee, ik zag op een trailer van GTA IV die met LCPD Trailer zag ik ergens de letters SUBWAY staan. Maar geen idee waar die is in het spel?

Hiermee werd idd verwezen naar het metrostelsel van Liberty City. Daarvan vindt je overal stations, zowel bovengronds als ondergronds! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: op zo'n trailer van de LCPD zag ik een subway, weet iemand waar die is?

bedoel je subway van eet restaurant of metro

metro stations staan overral (lichtgekleurde wegen op de map) moet gwn trap naar beneden of naar boven zoeken, dat is een metro station

Geen idee, ik zag op een trailer van GTA IV die met LCPD Trailer zag ik ergens de letters SUBWAY staan. Maar geen idee waar die is in het spel?

Dat is een van de ingangen van Easton Station. Je kan het vinden in Star Junction. Als ik me niet vergis zit het op Burlesque maar zoniet, dan zal ie wel op Denver-Exeter Avenue zitten. (Dat zijn de straten die elkaar kruisen, middenin Star Junction, Algonquin)

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

UPDATE: 2.1 SnapMap van te betreden gebouwen

Op onderstaande mappen vindt je alle tot nu toe ontdekte toegankelijke interieurs in Liberty City!

Deze update heeft een wijziging op de map Zuid Oost, Kai-Shockwave heeft namelijk nog een interieur ontdekt in de online mode! Kai, bedankt! Meer informatie over de locatie in dit topic! :tu:

2.0 Noord-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Noord-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

Jacky-2007

EDIT: @ Shorty_D op de volgende pagina: Graag gedaan! :dans:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...