Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat vind je nou echt van de besturing?

He,misschien is het leuk om te laten weten wat je nou na al die tijd vind van de besturing van auto's.

Ben je er handiger mee geworden

Niets veranderd

Nog steeds zeer irritant

Spel weggedaan :puh:

ik kan er zelf al mee op schieten :) dus handiger mee geworden

Edited by denven

  • Replies 32
  • Views 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's 90 members have voted

  1. 1. Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's

    • Kan er al mee overweg
      91%
      76
    • Niets aan veranderd
      1%
      1
    • Nog Steeds irritant
      4%
      4
    • Spel maar weggedaan
      2%
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Vind het veel leuker om auto te rijden nu.

Deed gister vice city voor de grap lijkt wel of er magneet aan de weg.

handg, je kunt makkelijk rijden en schieten tegelijk

handg, je kunt makkelijk rijden en schieten tegelijk

In verschillende andere GTAGames kan je ook gewoon een driveby uitvoeren. In San Andreas bijvoorbeeld. Daar kon je ook schieten en rijden tegelijk.

Ikzelf heb het spel gespeeld, alleen maar beperkt. Het rijden is irritanter geworden, je kunt niet meer keihard door te stad crossen. Dat vind ik jammer. Dat is weer iets minder GTA gevoel. Verder kan ik niet veel oordeel geven. :bier:

Edited by Fiegel5

Kan er al mee overweg. Ik ben al verwend dus geen probleem voor mij maar ik heb nog altijd lastig met de motor.

  • Author
Kan er al mee overweg. Ik ben al verwend dus geen probleem voor mij maar ik heb nog altijd lastig met de motor.

ja motor idd, maar daar weet ik in ieder geval , dat je niet gelijk de gas er vol in moet gooien :puh:

ik druk gewoon langszaam op r2 op xbox , en dan gaat het wel goed :puh: heb al wel de wheelie achievement :)

het zit nu allemaal veel beter in elkaar :tu:

Ik vind het minder, maar dat is omdat ik het leuk vind om met top snelheid bochten te nemen, nu moet je realistisch rijden en dat vind ik maar crap, dit is geen race sim. Maar motoren, dat is pure shit, ik denk niet dat de besturing van motoren ooit zo crap zal worden (in welk spel dan ook) dan in GTAIV.

het autorijden is nu gewoon vet, en ik ben er goed in :tu:

het autorijden is nu gewoon vet, en ik ben er goed in :tu:

mis de optie beter/realistischer

Het eerste waar ik me aan ergerde toen ik GTA IV begon te spelen was de besturing. De wapen en loop besturing is werkelijk prachtig maar de besturing van auto's is iets waar ik me totaal aan erger. Ik speel het spel op de Xbox dus het kan de knoppen achterin zijn maar alsnog is bochten moeilijker dan bij GTA SA bijvoorbeeld. Ook het schieten vanuit je auto is schandalig. Het richten gaat niet erg gemakkelijk terwijl je in de drukke straten van Liberty City om de vijf seconden een bocht maakt.

Het is dus iets en bijna het enige waar ik me aan erger. Ik kan er nu wel mee overweg maar het was gewoon veel beter als ze de GTA SA mentaliteit hadden overgenomen.

Het eerste waar ik me aan ergerde toen ik GTA IV begon te spelen was de besturing. De wapen en loop besturing is werkelijk prachtig maar de besturing van auto's is iets waar ik me totaal aan erger. Ik speel het spel op de Xbox dus het kan de knoppen achterin zijn maar alsnog is bochten moeilijker dan bij GTA SA bijvoorbeeld. Ook het schieten vanuit je auto is schandalig. Het richten gaat niet erg gemakkelijk terwijl je in de drukke straten van Liberty City om de vijf seconden een bocht maakt.

Het is dus iets en bijna het enige waar ik me aan erger. Ik kan er nu wel mee overweg maar het was gewoon veel beter als ze de GTA SA mentaliteit hadden overgenomen.

Je kan gewoon keihard scheuren door de stad hoor, alleen nu moet je leren afremmen en je auto laten vieren voordat er een bocht komt. En dan midden in die bocht druk je die gaspedaal weer zo ver als het maar kan in. Mij lukt het iig prima. In multiplayer zit ik vaak tussen de 4 eerste binnenkomers. Ik ben ook al genoeg keren als nr.1 ge-eindigt terwijl je vaak vanalles moet ontwijken in de online modus i.v.m. irritante kindertjes die de boel gaan lopen blokkeren met bussen enzo. In ranked mode in de Pro Zone (Xbox 360) nog wel! :duh: Daar is dus de player match mode uitgevonden... Jackasses!

handg, je kunt makkelijk rijden en schieten tegelijk

In verschillende andere GTAGames kan je ook gewoon een driveby uitvoeren. In San Andreas bijvoorbeeld. Daar kon je ook schieten en rijden tegelijk.

Ikzelf heb het spel gespeeld, alleen maar beperkt. Het rijden is irritanter geworden, je kunt niet meer keihard door te stad crossen. Dat vind ik jammer. Dat is weer iets minder GTA gevoel. Verder kan ik niet veel oordeel geven. :bier:

bij sa kon alleen naar links of rechts..

Edited by Jasper_

In het begin vond ik het ook maar niks, maar ik ben er zeer zeker veel handiger in geworden en vind het nu zelfs wel fijn=).

Alleen in de eerste paar uurtjes dat ik het speelde,

vond ik het lastig.

Maar snel gewend en nu vind ik het een stuk beter. :Y

In het begin was het nog wel wat zoeken.

Maar na enkele uurtjes rondgereden te hebben, heb ik het al onder de knie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.