May 31, 200818 yr Hallo, Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen.
May 31, 200818 yr Hallo,Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen. Er is maar 1 post waarop je kan reageren daar: "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (lancaster)" Dit was ook te lezen @ http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75444
Hallo,
Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt?
Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen?
Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor.
En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen.