Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1009893 Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010660 Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel. Het is de bank of liberty city, waar ook de misse tree leaf clover zich afspeelt, je kan hem hier vinden: Klik hier om de SnapMap te bekijken
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren Auteur comment_1010670 Ik kom niet meer in het gebouw Is er geen sneaky glitchmanier waarop je gebouwen uit vroegere missies kan bezoeken? Want al die huizen en gebouwen zijn maar een maal betreedbaar.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010671 Jammer dat je alleen in de missie zelf naar binnen kunt en niet in je vrije tijd.
Geplaatst: 13 juni 200816 jaren comment_1015695 Misschien nog in multiplayer? Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden.
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1016111 Misschien nog in multiplayer?Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden. In de single player kan je ook in het kantoor van de advocaat, alleen niet via de hoofdingang. Loop een stukje om het gebouw heen, en je kan binnen. Het volledige interieur, dwz de etages, het kantoor en twee of drie andere werkruimtes zijn volledig bereikbaar!
Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel.