Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010216 Welk Savehouse heeft het beste interieur? Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010223 De 1e in Bohan.. (nee grapje) Die van Playboy X ziet er wel mooi ingericht uit.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010231 Nutteloos topic. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor die van Playboy gaan..
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1010714 Welk Savehouse heeft het beste interieur?Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur. Die van Playboy X...Althans dat is mijn mening. Het uitzicht wat je hebt wanneer je op het terras bent...Vooral 's avonds is het mooi met al die lichtjes. En niet te vergeten de pool tafel, jaccuzi, groot flatscreen als tv....etc Bewerkt: 8 juni 200816 jaren door Farynthane
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011009 Zeker die van Playboy X. Grote TV, balkonnetje, jacuzzi en foto's op de muur. Ik vindt dit huis echt het mooiste van allemaal. Hoewel het huis in Alderney ook best mooi is. DSgregor
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011013 Playboy X z'n loft natuurlijk, mooie flatscreen, prachtig terras, wat moet je meer hebben? .
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011447 Ik was vergeten dat Playboy X zo'n mooi terras en bad buiten heeft, en die grote HD TV aan de muur was ik ook even vergeten. Omdat ik er lang niet had gesaved, dan heeft het huis van Playboy X toch het beste interieur.
Welk Savehouse heeft het beste interieur?
Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.
Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.