June 7, 200818 yr Welk Savehouse heeft het beste interieur? Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.
June 7, 200818 yr Nutteloos topic. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor die van Playboy gaan..
June 8, 200818 yr Welk Savehouse heeft het beste interieur?Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur. Die van Playboy X...Althans dat is mijn mening. Het uitzicht wat je hebt wanneer je op het terras bent...Vooral 's avonds is het mooi met al die lichtjes. En niet te vergeten de pool tafel, jaccuzi, groot flatscreen als tv....etc Edited June 8, 200818 yr by Farynthane
June 8, 200818 yr Zeker die van Playboy X. Grote TV, balkonnetje, jacuzzi en foto's op de muur. Ik vindt dit huis echt het mooiste van allemaal. Hoewel het huis in Alderney ook best mooi is. DSgregor
June 8, 200818 yr Playboy X z'n loft natuurlijk, mooie flatscreen, prachtig terras, wat moet je meer hebben? .
June 8, 200818 yr Author Ik was vergeten dat Playboy X zo'n mooi terras en bad buiten heeft, en die grote HD TV aan de muur was ik ook even vergeten. Omdat ik er lang niet had gesaved, dan heeft het huis van Playboy X toch het beste interieur.
Welk Savehouse heeft het beste interieur?
Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.
Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.