Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welk Savehouse heeft het beste interieur?

Welk Savehouse heeft het beste interieur?

Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.

Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.

Featured Replies

Die van Playboy X...

De 1e in Bohan.. (nee grapje) Die van Playboy X ziet er wel mooi ingericht uit. 0_0

Playboy X

En die andere huis in Algonquin

Nutteloos topic. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor die van Playboy gaan..

Welk Savehouse heeft het beste interieur?

Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.

Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.

Die van Playboy X...Althans dat is mijn mening.

Het uitzicht wat je hebt wanneer je op het terras bent...Vooral 's avonds is het mooi met al die lichtjes. :D

En niet te vergeten de pool tafel, jaccuzi, groot flatscreen als tv....etc

Edited by Farynthane

Als eerste vind ik die huis van Playboy X het mooist :D

Huis van Playboy X. Mooi ingericht en het uitzicht

Zeker die van Playboy X. Grote TV, balkonnetje, jacuzzi en foto's op de muur. Ik vindt dit huis echt het mooiste van allemaal. Hoewel het huis in Alderney ook best mooi is. ;)

DSgregor :cya:

Playboy X z'n loft natuurlijk, mooie flatscreen, prachtig terras, wat moet je meer hebben? :).

Playerdeplayboy X :D:D

  • Author

Ik was vergeten dat Playboy X zo'n mooi terras en bad buiten heeft, en die grote HD TV aan de muur was ik ook even vergeten. Omdat ik er lang niet had gesaved, dan heeft het huis van Playboy X toch het beste interieur.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.