Geplaatst: 8 juni 200817 jaren comment_1011202 Dit is m'n allereerste sig met Photobucket! De effecten heb ik met Photobucket gedaan,Niko op de motor uitgeknipt in Paint,mooi aangevultmet zwart en Neon voor de achtergrond als effect.Net even het Pricedown lettertype gedownload en gebruikt.Daarna effecten rondom .Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! Sig: Avatar: Rate's & Comments MVG, Miek Bewerkt: 8 juni 200816 jaren door Miek
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011326 Je moet gewoon geduld hebben miek. Ik vind dat je betere kleuren had moeten gebruiken grijs en bruin past niet goed bij elkaar. Door je witte letters op een witte achtergrond kan je het ook niet goed lezen. Maar voor de eerste keer heb je het goed gedaan. je krijgt van mij een 7-
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011338 Bedankt Zo'n dubbelpost heeft voordelen: Een snelle reactie van iemand . >>> Door Dizzee: Dat is waar, alleen geld er de volgende regel in dit forum: Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur. Geduld wordt wel op prijs gesteld.. Volgende keer op letten, ok? <<<
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011343 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig. Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4-
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011346 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen?
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011361 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt.
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011479 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt. Ik weet het... Kent iemand een proffesioneel progrmamma die gratis is? Ik was gwoon ff te enthousiaist.
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011632 download de trail van photoshop gewoon effe. en kijk wat je er mee kan doen, als je het leuk vind, kan je smeken bij je moedertje lief of ze het wil betalen =P
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011651 Download GIMP, die is bijna hetzelfde als photoshop. Die is namelijk gratis.
Dit is m'n allereerste sig met Photobucket!
De effecten heb ik met Photobucket gedaan,Niko op de motor
uitgeknipt in Paint,mooi aangevultmet zwart en Neon voor de achtergrond
als effect.Net even het Pricedown lettertype gedownload en gebruikt.Daarna
effecten rondom .Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!
Sig:
Rate's & Comments
MVG,
Miek
Bewerkt: door Miek