Geplaatst: 9 juni 200817 jaren comment_1011788 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten. owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks.
Geplaatst: 9 juni 200817 jaren comment_1011789 is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken?
Geplaatst: 9 juni 200817 jaren comment_1011921 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden.
Geplaatst: 12 juni 200817 jaren Auteur comment_1014401 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden. weet je een link daar voor?????????
Geplaatst: 7 november 200816 jaren Auteur comment_1163406 is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken? de gedownloade mods is voor personlijk begruik EDIT: ik heb nog een vraagje weet iemand hoer ik goed een .dff file in zmodeler kan krijgen en in 3ds max in 3ds max volgens mij met kam's script maar hoe werk dat?? Bewerkt: 7 november 200816 jaren door gtaonline
Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1163432 de gedownloade mods is voor personlijk begruik Leuke dubbelpost, maar gebruik volgende keer de Bewerk knop: Je kan van Maya naar .OBJ exporteren, en dat kan je weer in 3DS Max Openen
ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.
owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks.