Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Xbox 360 Actie

Ik ben van plan een nieuwe xbox360 te kopen terwijl ik 1 jaar lang van plan was 1 ps3 te kopen. Omdat de ps3 veel beter is dan xbox wil neit zeggen dat je ook net zoveel plezier hebt met een ps3. Want een xbox 360 heeft veel betere spellen en is ook 2 x zo goedkoop en dat is ook leuk weet je :D Dus ik zou ongeveer begin zomvervakantie een 360 halen (de 200 euro versie )dus ik vroeg me af of er binnenkort acties zijn bij bart smit , e-plaza intertoys of mediamarkt ?? Bijvoorbeeld dat ik er wat extra's bij krijg of dat als ik er een spel bij koop dat ik korting krijg ??

Weten jullie of er zoiets begin zomervakantie komt of eerder mag ook want als er een actie komt dan wil ik het graag weten..... ?

29541_e00275a1.jpg

Featured Replies

In de zomervakantie komen nooit acties :7 , iedereen gaat op vakantie. En voordat ze weg gaan en als ze terug zijn hebben ze geen geld meer over voor zo'n duur apparaat, de PS3 word in December denk 300 euro. En mischien zal de Xbox 360 dan 170 of 180 euro zijn, maar zeker niet goedkoper. Want het was met de feestdagen al erg gedaald.

Edited by DenkaanHenk

IK zou zeker niet voor de arcade versie gaan, want daar heb je geen harde schijf bij. Hard drives zijn toch noodzakelijk voor downloads ( packs,demo's,wallpapers, enz). Je zou anders de Black Elite kunnen kopen.

Of de GTA IV versie.

  • Author

Bestaat er dan een gtaiv versie want een vriend van me gaat op vakantie k krijg van hem zijn xbox controller en al zijn games inclusief gta iv dus een arcade pack is wel genoeg denk ik.. Ik wil gwn spelletjes spelen ik hoef geen demo's.

Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!

In de zomervakantie komen nooit acties :7 , iedereen gaat op vakantie. En voordat ze weg gaan en als ze terug zijn hebben ze geen geld meer over voor zo'n duur apparaat, de PS3 word in December denk 300 euro. En mischien zal de Xbox 360 dan 170 of 180 euro zijn, maar zeker niet goedkoper. Want het was met de feestdagen al erg gedaald.
Een keer zei je in een topic dat de PS3 in Juli 300 € ging kosten en nu opeens in December ? :7
Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!
Over een jaartje ongeveer dan komt de nieuwe XBOX uit. Of dit de XBOX 540 of de XBOX 720 is weet ik niet. Maar er komt tussen 2009 en 2010 een nieuw XBOX uit. ;) Dan kun je beter voor die sparen.
Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!
Over een jaartje ongeveer dan komt de nieuwe XBOX uit. Of dit de XBOX 540 of de XBOX 720 is weet ik niet. Maar er komt tussen 2009 en 2010 een nieuw XBOX uit. ;) Dan kun je beter voor die sparen.

Ja zeker ^_^:roll:

misschien binnen 4/5 jaar ofzo, maar zeker binnen 1 of 2 jaar :t , zelfs niet binnen 3 jaar

Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!
Over een jaartje ongeveer dan komt de nieuwe XBOX uit. Of dit de XBOX 540 of de XBOX 720 is weet ik niet. Maar er komt tussen 2009 en 2010 een nieuw XBOX uit. ;) Dan kun je beter voor die sparen.

Source ?

Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!
Over een jaartje ongeveer dan komt de nieuwe XBOX uit. Of dit de XBOX 540 of de XBOX 720 is weet ik niet. Maar er komt tussen 2009 en 2010 een nieuw XBOX uit. ;) Dan kun je beter voor die sparen.

Source ?

Hij is nog maar 3 jaar uit ? Ze gaan toch volgend jaar niet al een nieuwe uit brengen?

Eigenlijk is er wel al een nieuwe uit, de Black Elite.

  • Author

Ik heb nu 450 euro en samen met miin broertje bijna 650. Ik verdien iets meer dan 80 euro per maand. Ik ben niet echt een demo fan want ik weet meteen al als ik een trailer bekijk of de spel wel wat vooor me is. Een demo spelen is wel handig maar daar ga ik neit extra voor betalen, wel voor gold maar voor 20 euro heb je al 3 maanden. Ik neem de arcade versie denk ik, mijn vriend gaat op vakantie en leent me zijn controller en gta iv , saints row en wat hij verder heeft.

Na de zomervakantie loopt het vol met aanbiedingen. Ik zou wachten als ik jou was. Ik kreeg zo ook een goedkope Xbox360 mee. \o/

  • Author

Jah doei zodat ik dan de hele vakantie met niks zit, ik ga gwn de arcade pack kopen met een controller klaar ik krijg wel spelletjes van kindere die op vakantie gaan.

Koop gewoon de Pro, die harde schijf ga je later echt nog wel nodig hebben hoor, zeg ik uit ervaring. :)

Koop gewoon de Pro, die harde schijf ga je later echt nog wel nodig hebben hoor, zeg ik uit ervaring. :)

Bijvoorbeeld bij GTA IV, zonder HDD is GTA IV een stuk minder omdat er een stel graphics bugs zijn, die best storend kunnen zijn.

  • Author
Koop gewoon de Pro, die harde schijf ga je later echt nog wel nodig hebben hoor, zeg ik uit ervaring. :)

Bijvoorbeeld bij GTA IV, zonder HDD is GTA IV een stuk minder omdat er een stel graphics bugs zijn, die best storend kunnen zijn.

wat voor hdd ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.