Ik ben van plan een nieuwe xbox360 te kopen terwijl ik 1 jaar lang van plan was 1 ps3 te kopen. Omdat de ps3 veel beter is dan xbox wil neit zeggen dat je ook net zoveel plezier hebt met een ps3. Want een xbox 360 heeft veel betere spellen en is ook 2 x zo goedkoop en dat is ook leuk weet je Dus ik zou ongeveer begin zomvervakantie een 360 halen (de 200 euro versie )dus ik vroeg me af of er binnenkort acties zijn bij bart smit , e-plaza intertoys of mediamarkt ?? Bijvoorbeeld dat ik er wat extra's bij krijg of dat als ik er een spel bij koop dat ik korting krijg ??
Weten jullie of er zoiets begin zomervakantie komt of eerder mag ook want als er een actie komt dan wil ik het graag weten..... ?
Ik ben van plan een nieuwe xbox360 te kopen terwijl ik 1 jaar lang van plan was 1 ps3 te kopen. Omdat de ps3 veel beter is dan xbox wil neit zeggen dat je ook net zoveel plezier hebt met een ps3. Want een xbox 360 heeft veel betere spellen en is ook 2 x zo goedkoop en dat is ook leuk weet je
Dus ik zou ongeveer begin zomvervakantie een 360 halen (de 200 euro versie )dus ik vroeg me af of er binnenkort acties zijn bij bart smit , e-plaza intertoys of mediamarkt ?? Bijvoorbeeld dat ik er wat extra's bij krijg of dat als ik er een spel bij koop dat ik korting krijg ??
Weten jullie of er zoiets begin zomervakantie komt of eerder mag ook want als er een actie komt dan wil ik het graag weten..... ?