Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

welke gta was de beste

meld ff als ik dr 1 ben vergeten ;)

  • Replies 46
  • Views 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

welke gta vond jij t beste? 37 members have voted

  1. 1. welke gta vond jij t beste?

    • gta1
      0%
      0
    • gta2
      0%
      0
    • gta london
      0%
      0
    • gta3
      11%
      8
    • gta vice city
      16%
      11
    • gta sanandreas
      70%
      47
    • gta advance
      1%
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

gta sa rullezzzz het is da bomb sanandreas is de beste maar bestaat er niet zo'n topic al... ;) :o

Hier bestaan eral zoveel van... :huh:

Ja er zijn er al zoo veel, ik denk dat hier dus een slotje op moet.

Maar om je een plezier te doen zal iktoch op de vraag antwoorden: eerst vond ik gta3 het coolste, daarna vice city en nu san andreas. Dat is ook logisch want alles word altijd maar beter en beter. :rolleyes:

San Andreas natuurlijk, daar kan geen enkele GTA tegenop ;)

hmm ik ga toch nog steeds voor een "gouden ouwe" Gta Vice city!

San andreas natuurlijk :D

Tja, ik weet het nog zo niet hoor..

Ik vind Vice city wel goed, en SA vond ik ook goed maar dan wat minder omdat ik de PS2 niet gewend ben..

Maar nog denk ik als SA op de PC uitkomt dat het een enorme hit word..

Dus ik ga toch voor San Andreas.

Edited by Tim14

GTA San Andreas, vanwege de ongekende mogelijkheden :rolleyes:

Vice City.

Had het leukste verhaal.

GTA 3.

Het was gewoon geweldig om GTA in een 3D jasje te zien en het was nog de eerste ook. De rest zijn wel opvolgers etca maar ik vind dat San Andreas geen GTA hoort te heten. Het is gewoon een heel ander spel geworden kwa mijn mening.

nou ik kan nie kiezen om eerlijk te zijn B)

Ik nog altijd Vice City, was de tweede na GTA2 die ik heb gehad, maar SA lijkt mij net íéts aan de té grote kant en GTA3 vind ik het stom dat je niet in heli's kan vliegen. Het verhaal in Vice City klopt namelijk ook aan één stuk, en aan het eind is alles ook gewoon opgelost, je meeste vijanden op Auntie Paulet na zijn dan gewoon DEAD.

nou ik kan nie kiezen om eerlijk te zijn B)

Moet je dan posten?

Ik kies voor san andreas,korte verhaallijn maar wel leuk :)

GTA 3.

Het was gewoon geweldig om GTA in een 3D jasje te zien en het was nog de eerste ook. De rest zijn wel opvolgers etca maar ik vind dat San Andreas geen GTA hoort te heten. Het is gewoon een heel ander spel geworden kwa mijn mening.

dit wou ik ook zeggen

volkomen gelijk

ik blijf trouw aan gta3 ;)

Edited by realgangsta1989

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.