ik vind het standaard Windows XP thema erg saai worden. Dus ik ging op zoek met google en kwam dit tegen. Van DeviantArt.com. Dus ik lees onder aan die pagina dat ik het via c:\windows\resources\themes moet neer zetten. Aangezien ik er daar al niks meer van begreep eerst maar even met de ''zoekfunctie'' van GtaForum gezocht. Toen kwam ik het volgende topic tegen: [tutorial] Verander het uiterlijk van je desktop (XP)Stap 2 is de patch downloaden. Aangezien ik een soortgelijke patch bij mijn download kreeg (alleen dan de 2.0 versie) eerst mijn eigen maar even uitgeprobeerd. Krijg ik het volgende:
Terwijl ik de Nederlandse versie van XP heb ... Dus patch weer afgesloten en de andere patch gedownload via dat topic ''Bijlage'' (de topic starter had namelijk ook de NL versie van XP vandaar). Ik open het via WinRar krijg ik dit: '' WinRar: Diagnostische berichten C:/ ...huppelepup...uxtheme_multipatcher_5.0.... Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. Tweede regel staat: ''Kan niet uitvoeren''. Ik wil dit thema heel graag! Iemand die mij verder kan helpen?
Hallo leden,
ik vind het standaard Windows XP thema erg saai worden. Dus ik ging op zoek met google en kwam dit tegen. Van DeviantArt.com. Dus ik lees onder aan die pagina dat ik het via c:\windows\resources\themes moet neer zetten. Aangezien ik er daar al niks meer van begreep eerst maar even met de ''zoekfunctie'' van GtaForum gezocht. Toen kwam ik het volgende topic tegen: [tutorial] Verander het uiterlijk van je desktop (XP) Stap 2 is de patch downloaden. Aangezien ik een soortgelijke patch bij mijn download kreeg (alleen dan de 2.0 versie) eerst mijn eigen maar even uitgeprobeerd. Krijg ik het volgende: