June 21, 200817 yr Dit topic is naar aanleiding van: Software Handleiding Heb je vragen of suggesties? Je bent vrij om hier onder een berichtje achter te laten. Edited June 29, 201312 yr by Thundercover Software Handleiding 2.0
June 22, 200817 yr Handig overzichtje. Als er nog meer driverprogramma's zijn, zou je die er ook bij kunnen zetten. Maar dit is toch handig voor de mensen die niet zo handig zijn met drivers.
June 26, 200817 yr Klopt, ik ken die programma ook. Voor mensen die het niet kennen, heb je het wel later nodig. (Mooie TUT)!
June 26, 200817 yr er is ook nog een andere programma.. dat is ook voor zo iets maar dan voor programma's die je kan zien bv mappen dit programma hier boven is meer voor processen te verwijderen. dit programma heet unlock assistent en hier te downloade
June 27, 200817 yr Geniaal Handig om te gebruiken. Vooral het gedeelte waar je standaard dingen weg gooit.
July 17, 200817 yr In je 'wat is een driver' post staat een link naar www.radarsyn.com, maar dit moet radarsync.com Mooi topic EDIT: Nog een tip. Maak een artikel over AdBlock (extensie voor FireFox), zie hier Edited July 26, 200817 yr by Thabit
July 27, 200817 yr Naast CPU-z voor je processor heb je ook GPU-z voor je videokaart. Kijk hier voor meer informatie. Echt een programma dat goede informatie geeft over je kaart. Screenshot over mijn slechte beeldplank: Mvg, Flitskikker Edited July 27, 200817 yr by Flitskikker
September 20, 200817 yr Author My PhoneExplorerIs het programma ook in het Engels of alleen in het Duits? Ik heb het programma in het Nederlands. Tijdens de installatie kan je dat selecteren. Bij bestand => Opties kan je bij uiterlijk de taal ook veranderen. Edited September 20, 200817 yr by Nemean^inf
Dit topic is naar aanleiding van: Software Handleiding
Heb je vragen of suggesties? Je bent vrij om hier onder een berichtje achter te laten.
Edited by Thundercover
Software Handleiding 2.0