Geplaatst: 1 juli 200816 jaren comment_1031016 hee iedereen zoals iedereen al weet komen er netzoals er voor de xbox 360 trophies voor de ps3! jeeeeuh maarre ik vroeg me af wat moet je bijvoorbeeld doen om een trophie te kunnen krijgen voor gta4 zijn het hele moeilijke opdrachten? kan iemand misschien een voorbeeld geven?
Geplaatst: 1 juli 200816 jaren comment_1031696 Ik speel niet online, dus jammer dan. Ik hoop dat je vragen hiermee zo'n beetje zijn beantwoord.
Geplaatst: 1 juli 200816 jaren comment_1031702 komt er een update voor gta4 voor de ps3 met meer voertuigen, missies enz...is daar al wat over bekend?????? is nog niks over bekend rockstar had het wel over downloadbare content voor de ps3 maar dan weer compleet anders dan de xbox versie bron ps3only ontopic trophies komen tegelijk uit met de ingame xmb in de systeemupdate versei 2.40
Geplaatst: 1 juli 200816 jaren comment_1031706 komt er een update voor gta4 voor de ps3 met meer voertuigen, missies enz...is daar al wat over bekend?????? is nog niks over bekend rockstar had het wel over downloadbare content voor de ps3 maar dan weer compleet anders dan de xbox versie bron ps3only ontopic trophies komen tegelijk uit met de ingame xmb in de systeemupdate versei 2.40 oow ok hope dat er snel nieuws over kompt
Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1031997 Waarom vraag je dat niet in dit topic? Het gaat over hetzelfde en jij bent zelfs de starter van het topic... Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat we moeten afwachten tot het komt.
Geplaatst: 2 juli 200816 jaren Auteur comment_1032280 gast waarom maak je 2 keer het zelfde soort topic aan het zijn 2 verschillende vragen. want bij de ene vraag ik komt de trophie systeem ook voor gta 4 en bij de ander vraag ik wordden de opdr8ten moeilijk!
Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1032290 de volgorde snap ik niet echt... eerste vraag: worden de trophies voor GTA IV op de PS3 moeilijk tweede vraag: komen er trophies voor GTA IV voor de PS3 wtf? dat eerste topic was dus onnodig, aangezien er nu geen trophies zijn voor GTA IV
hee iedereen zoals iedereen al weet komen er netzoals er voor de xbox 360 trophies voor de ps3!
jeeeeuh
maarre ik vroeg me af wat moet je bijvoorbeeld doen om een trophie te kunnen krijgen voor gta4
zijn het hele moeilijke opdrachten?
kan iemand misschien een voorbeeld geven?