Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043357 Gasten! Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film. En de trailer wou ik jullie even laten checken: Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios? Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken. Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd. Mvg, G r a n d T h e f (T w a n)O
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141335 Oud nieuws, en iemand die ik ken (die een zeer optimistisch persoon is) vond hem enorm waardeloos. En als hij dat zegt, dan is het ook waardeloos, trust me.
Geplaatst: 18 oktober 200816 jaren comment_1142802 Eindelijk! Ik heb Max Payne 2 gespeeld en ik vond het toen echt een van de tofste games die er was! Nu is eindelijk de film in de bioscoop, ik ga er zeker heen! En de mensen die er al zijn geweest, kunnen jullie beetje vertellen hoe het was? Bewerkt: 18 oktober 200816 jaren door Muay Thai
Geplaatst: 18 oktober 200816 jaren Auteur comment_1143132 Leuk dat je met zulk oud nieuws aankomt: -klik-
Gasten!
Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film.
En de trailer wou ik jullie even laten checken:
Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios?
Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken.
Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd.
Mvg,
G r a n d T h e f (T w a n)O