Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049824 Ik dacht: laat ik maar is wat gaan kloten met Paint. Dit is het uiteindelijk geworden: Overigens laat ik het topic voor de Lamborghini Gallardo LP560-4 nog open, omdat iemand met bv. Photoshop hem mooier kan maken. Rates and comment's please Bewerkt: 20 juli 200816 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049830 Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik?
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050290 Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik? De auto is een foto van hem . En ja, nu dan de "sig". De render is niet goed uitgeknipt en er is verder niks mee gedaan, behalve een simpele tekst op de bumber van auto
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren Auteur comment_1068892 De auto is mooi hoor. Ook van die ene man? Haha, ik was dit topic al lang weer vergeten! xD Welke man? :O Jan Stuivenberg, die beroemde verzamelaar? Nee, deze is niet van hem.
Ik dacht: laat ik maar is wat gaan kloten met Paint.
Dit is het uiteindelijk geworden:
Overigens laat ik het topic voor de Lamborghini Gallardo LP560-4 nog open, omdat iemand met bv. Photoshop hem mooier kan maken.
Rates and comment's please
Bewerkt: door Sonny-The-Pilot