Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054876 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp. Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie.
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054909 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren Auteur comment_1054912 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! Bewerkt: 26 juli 200816 jaren door Fuffie
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054916 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y)
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren Auteur comment_1054921 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y) Dat was mijn vraag, ik kijk vandaag wel even bij de mediamarkt Bedankt.
Geplaatst: 3 augustus 200816 jaren comment_1063555 Ja je hebt een headset nodig maar je kan ook de "GO Cam" gebruiken (Dat is een camera voor de PSP) Veel plezier in je zoektocht
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1063752 Je kan er ook mee Video chatten in Go!Messenger. ja en die zit er standaard op
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064466 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font]
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064496 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg .
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064511 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg . Ik ben ook nog 12, hoor .
Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.
Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was.
Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ?
MVG, Fuffie.