Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055950 Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056746 Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Goed gevonden Moet die winkel ook maar eens opzoeken... Had het nog niet gezien Bewerkt: 28 juli 200816 jaren door LangeDraak
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058554 Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Ik ben geen Sovjet-kenner, maar toch leuk gevonden.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058644 Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden!
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059261 Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden! leuk gevonden
Geplaatst: 2 augustus 200816 jaren comment_1062435 haha grappig goed gevonden volgens mij was Gorbatchov ook 1 van de eerste Russische leiders die contact wou met Amerika, de kapitalisten, en werd tijdens zijn leiding de Olympische spelen in zijn land gehouden. Zijn secretaresse had zijn openingsspeech geschreven, en had als versiering de 5 Olympische ringen onderin geplaatst, maar Gorbatchov las het voor: O, O, O, O, O. xD ik weet niet zeker of hij het was, maar zowiezo, het blijft grappig
Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie