Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1063905

Zelf heb ik ook een paar van die coundowns, en eentje heeft het uit elkaar, en die werkt ook.

forward CountDown();
public CountDown()
{
if(IRC > 0 && Activated == 1)
{
	IRC --;
}
if(IRC == 0 && Activated == 1)
{
	Activated = 0;
	ircSay(EchoConnection, EchoChan, "Maintenance started!");
	Maintenance = 1;
}
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1063984

Sorry, maar beide tips hebben niet geholpen,

zal wel komen omdat het een filterscript is.

Missschien als ik het commando, in mijn serverscript zet,

dan zal die het waarschijnlijk wel doen.

Geplaatst:
comment_1064222

Ik plaats mijn Countdown wel eventjes.

forward Countdown();
new Count;
new CountdownTimer;

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0)
{
	CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1);
	Count = 5;
	SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!");
		return 1;
}
return 0;
}

public Countdown()
{
if(Count == 0)
{
	GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3);
	KillTimer(CountdownTimer);
}
else
{
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%d", Count);
	GameTextForAll(string, 1500, 3);
	Count--;
}
}

Deze is voor 5 secondes

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1064290
Ik plaats mijn Countdown wel eventjes.

forward Countdown();
new Count;
new CountdownTimer;

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0)
{
	CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1);
	Count = 5;
	SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!");
		return 1;
}
return 0;
}

public Countdown()
{
if(Count == 0)
{
	GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3);
	KillTimer(CountdownTimer);
}
else
{
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%d", Count);
	GameTextForAll(string, 1500, 3);
	Count--;
}
}

Deze is voor 5 secondes

Hij doet het, dank je.

Steve

Geplaatst:
comment_1064948
Ik plaats mijn Countdown wel eventjes.

forward Countdown();
new Count;
new CountdownTimer;

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0)
{
	CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1);
	Count = 5;
	SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!");
		return 1;
}
return 0;
}

public Countdown()
{
if(Count == 0)
{
	GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3);
	KillTimer(CountdownTimer);
}
else
{
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%d", Count);
	GameTextForAll(string, 1500, 3);
	Count--;
}
}

Deze is voor 5 secondes

Hij doet het, dank je.

Steve

Tuurlijk doet hij het. Sandra heeft hem gemaakt :tu:

  • 11 maanden later...
Geplaatst:
comment_1410279
Ik plaats mijn Countdown wel eventjes.

forward Countdown();
new Count;
new CountdownTimer;

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(strcmp(cmdtext, "/count", true)==0)
{
	CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1);
	Count = 5;
	SendClientMessageToAll(0x00FF00AA, "***CountDown Start!");
		return 1;
}
return 0;
}

public Countdown()
{
if(Count == 0)
{
	GameTextForAll("Go go go!", 3000, 3);
	KillTimer(CountdownTimer);
}
else
{
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%d", Count);
	GameTextForAll(string, 1500, 3);
	Count--;
}
}

Deze is voor 5 secondes

Hij doet het, dank je.

Steve

Tuurlijk doet hij het. Sandra heeft hem gemaakt :tu:

Lol, Sandra owns!!!! (echt waar ;) )

Geplaatst:
comment_1410319
Lol, Sandra owns!!!! (echt waar ;) )

Dat je ons dat wilt laten weten, okee, maar moet je daarvoor een topic van 11 maanden oud weer omhoog schoppen? :puh:

lol sry, zag de datum niet :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.