Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tolpoort

Ik weet een manier om gratis en zonder politie door de tolpoort te gaan.

Manier 1: neem een motor en ga langs helemaal rechts of links tussen de rand van de brug en het tolhuisje en dan ga je helemaal zonder kosten en politie weg.

Manier 2: Als je met een auto gaat stap dan uit voor de tolhuisjes en loop erlangsop op de zelfde manier als de motor en jat op een veilige afstand een andere auto. :cya::cya::cya:

Hoop dat dit heeft geholpen en ik hoop dat het nog niet is gevonden. :tu::tu::tu:

Featured Replies

Manier 1: neem een motor en ga langs helemaal rechts of links tussen de rand van de brug en het tolhuisje en dan ga je helemaal zonder kosten en politie weg.

Manier 2: Als je met een auto gaat stap dan uit voor de tolhuisjes en loop erlangsop op de zelfde manier als de motor en jat op een veilige afstand een andere auto. :cya::cya::cya:

Hoop dat dit heeft geholpen en ik hoop dat het nog niet is gevonden. :tu::tu::tu:

uuh ja,

want die $5,- kan ik echt niet missen :bonk: 2 opties bij mij altijd;

1) of ik rij rustig betaal netjes en rij rustig door

2) OF IK BEUK KEIHARD DOOR DIE PAAL HEEN

Haha, ik pak altijd $10 terug uit die tolmand

Is die er? haha wist ik niet eens :puh:

of met een Politie auto, ambulance, of brandweerwagen kan je er ook gratis doorheen

hoe dan?

hoe dan?

Police Cruiser pakken. Sirene aanzetten en dan gaat die slagboom automatisch open. Zo bespaar je $5 :D!

hoe dan?

Police Cruiser pakken. Sirene aanzetten en dan gaat die slagboom automatisch open. Zo bespaar je $5 :D!

hij zegt dat ie het terug pakt uit de mand

Edited by Mr.Bellic

ik doe : 1 ----> er door rijden

2 ----> als er niemand voor je staat , erdoor rijden en tegelijk toeteren zoda je niet moet betalen

Edited by rubbie92

Is al bekend :duh: Ik had hem al eerder gevonden maar hij was toen ookal bekend.

Dit hoort eigenlijk in het GTA IV easteregg forum. Want daar kan je ook tips plaatsen ;)

En dit was al een tijdje bekend. Maar alsnog leuk gevonden!

Ik wacht altijd netjes ;):bonk:

Groeten,

Edited by thegtaman

:bier: Ik ram er altijd gewoon doorheen.

hoe dan?

hij zegt dat ie het terug pakt uit de mand

Dat was een grapje natuurlijk!

dat is al lang bekend ja, :puh: ik zorg gewoon dat er een andere auto voor mij staat en ik duw via hem het poortje kapot, geen sterren, geen 5 euro kwijt :puh: alleen blikschade xD

• 4 weeks later...

Ik heb de storyline uitgespeeld dus ik ram er gewoon doorheen, krijg je politie en dan zit er nog wat spanning.

En als je politie krijgt, wat dan? 1 ster, je rijd gewoon uit het cirkeltje en je bent de politie kwijt. Je rijd toch ook niet speciaal voor de tolpoortjes extra hard en dan volgens de regels rijden :puh: