Jump to content
Geplaatst:
comment_1071340

grandtrackmaniash4.png

Ik ben bezig met een map mod. Al een best lange tijd. Het duurde lang omdat ik geen ingame ervaringen had. Nu word dat steeds meer en kom ik steeds dichterbij dat ik de mod kan ingame zetten, en dat ik er daarna een release kan van maken. Ik hoop dat deze map mod niet doodgaat. Verder lees het topic maar even door. Hieronder staat een overzicht van de baan. Maar er is al meer.

Vooruitgang:

-Matig.

Laatste screen:

scre3ty8.png

--------------

Groeten Tim

Bewerkt: door Timske

  • Reacties 90
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1072456
Mag ik hem converteren voor GTA3? :7

Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. :schater: Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam.

Bewerkt: door warrock_123_321

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1072471
Mag ik hem converteren voor GTA3? :7

Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. :schater: Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam.

Nee, hij is alleen voor GTA San Andreas..

Geplaatst:
comment_1072850

übervet! Ik verheug me er egt op, ga vooral zo door!

Alleen jmmr dat die niet ook voor GTA3 en/of GTA VC uitkomt, mr ik denk dat j bepaalde loopings tog niet zou kunne hale in III of VC. Het zou ook wel vet zijn als ie uit komt voor GTA IV op PC, mj, maak deze mr eerst af...

Ik download m in ieder geval wel als ie uitkomt, very trackmania achtig.

Anyway, keep up the good work!

Bewerkt: door Masturmind

Geplaatst:
comment_1073175

Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet :7 .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!

@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_1073528
Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet :7 .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!

@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Ok, thx.

Geplaatst:
comment_1073886

Weet iemand trouwens waar je TM kan downloaden?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_1073913

@ UT: secondje, ik geef je de link.

hierzo: >>klikkie<<

da's de officiële link die je krijgt op de site van trackmania.

heb 'm daarnet ook gedownload, leuk spel :dans:

ik hoop dat die mod me een beetje dat gevoel geeft in-game :D

:cya:

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1073943

Zeer leuk en origineel idee voor een mod, ik had zoiets ook in m'n hoofd dat eigenlijk ook weer totaal anders is. Anyway, mods moet je niet zo snel mogelijk, maar zo goed mogelijk af hebben; houd dat in je achterhoofd, en dan ben je alweer een stap dichter bij een mooi eindresultaat.

De baan ziet er al leuk uit, alleen is hij niet praktisch. Wanneer je via een schans op een looping terecht komt en over de kop gaat, moet er op het einde weer een kleine schans komen. Bij jou is dat gewoon een vlak stuk dat evenhoog en parallel loopt met het stuk waar je daarna op landt; dat klopt niet.

Ik hoop dat je denkt aan je polycount? Dit model wordt de .dff (denk ik tenminste), maar ditzelfde model kun je niet als .col-model gaan gebruiken; het heeft een te hoge polycount en SketchUp models zijn te buggy ervoor. Je zult dus een aparte .col moeten maken met zo min mogelijk bugs (zie mijn tutorial).

Zie dit alles als positief commentaar of advies en niet als een 'afzeiking'. Ik probeer je alleen maar te helpen dat je mod zo goed mogelijk wordt, want dat is wat iedereen natuurlijk wilt.

Ik wens je alvast veel succes met je mod, de models zien er goed uit, maar veel kun je er nog niet van zeggen, omdat er nog geen textures op zitten (die gewoonweg belangrijker zijn dan 't model zelf :7 ).

;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.