Jump to content

[SA] San Andreas Challenge Contest


.Timothy

Recommended Posts

cclx2.png

Welkom in het officiële reactie topic van de San Andreas Challenge Contest! Voor vragen of reacties over deze gehele contest kan je terecht in dit speciale topic dat onderscheid moet bieden tussen reacties en informatie over de Challenges. Gedurende de hele contest staat dit wagenwijd open voor vragen en/of reacties. Jay;, VWO-er en andere leden die je vraag weten te beantwoorden zullen je daarbij helpen en je vragen (hopelijk) zo uitgebreid mogelijk beantwoorden.

Heb je persoonlijke vragen, is er iets misgegaan of wil je een klacht indienen, doe dit dan via een Persoonlijk Bericht naar Jay; of VWO-er .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • Jay;

    7

  • Ymosky

    6

  • Torritor

    5

Dit is waarscheinlijk de domste vraag die hier gesteld word maar wat bedoel je met die mini-missies? Bedoel de daar de Taxi Driver en de Paramedic missies mee of van die dingen als driving school mee?

De contest gaat vooral om Challenges, denk bijvoorbeeld aan de BMX Challenge of Beat The Cock. Maar ook kunnen er stadion-missies aan bod komen of zelfs iets uit de 'Race Tournament'. Zo houden we het gevarieerd en is er voor ieder wat wils. Toch proberen we ons vooral te focussen op de Challenges, het gedeelte dat op deze pagina onder het kopje 'diversen' staat.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er allemaal goed en vezorgt uit. Helaas kan ik niet mee doen want:

1. Ik heb geen San Andreas meer

2. Ik heb er dan toch te weinig ruimte voor.

Veel succes deelnemers en ofcourse de leiding :)

Hoop dat er niet wordt valsgespeelt *_*

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hebben de andere deelnemers geen kans. ^_^
Dus inschrijven heeft geen nut meer? :puh:
  • Als de deelnemer de screen verstuurd kan dat niet opnieuw gedaan worden. Je kan maar één keer je savegame versturen en de tweede wordt dus niet in behandeling genomen. Het is dus verstandig eerst een zorgvuldige score op te bouwen en deze later in te sturen, let echter wel weer op de inlever-tijd.

Moet er ook een savegame worden ingestuurd? Is er een maximum aantal deelnemers? En .. als ik het goed begrijp krijgende de nummers 11 en verder geen punten?
Link to comment
Delen op andere websites

Moet er ook een savegame worden ingestuurd?

Dat was een foutje, we werken met screens. De tekst word zo snel mogelijk aangepast, bedankt voor het melden.

Is er een maximum aantal deelnemers?

Nee, er is geen maximum aantal aan deelnemers. Iedereen kan zich gerust aanmelden, mits het op tijd gebeurd.

En .. als ik het goed begrijp krijgende de nummers 11 en verder geen punten?

Nee, iedereen kan punten krijgen in de contest. In het hofdtopic had ik een lijstje gemaakt met de nummers 1 t/m 10 en de punten die ze per rang krijgen. Als er bijvoorbeeld 11 deelnemers meedoen worden de punten gewoon naar boven geschoven. Voor het gemak heb ik een voorbeeld gemaakt.

Als er 10 deelnemers meedoen werken we met de volgende puntentelling:

  • #1: 10 punten.
  • #2: 9 punten.
  • #3: 8 punten.
  • #4: 7 punten.
  • #5: 6 punten.
  • #6: 5 punten.
  • #7: 4 punten.
  • #8: 3 punten.
  • #9: 2 punten
  • #10: 1 punt.

Doen er echter 11 deelnemers mee, dan worden de punten gewoon doorgeschoven. Hieronder een voorbeeld bij deze situatie:

  • #1: 11 punten.
  • #2: 10 punten.
  • #3: 9 punten.
  • #4: 8 punten.
  • #5: 7 punten.
  • #6: 6 punten.
  • #7: 5 punten.
  • #8: 4 punten.
  • #9: 3 punten
  • #10: 2 punt.
  • #11: 1 punt.

Nog even ter verduidelijking uit het hoofdtopic: als je geen screen inlevert dan krijg je automatisch geen punten.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er al zin in. :D Er staat volgens mij niet wanneer het begint.

Weet iemand dat, toevallig?

Kan iemand trouwens een voorbeeld geven van een screen, ofzo?

Dat vind ik wel handig, namelijk. :D

>>> Door -Matthijs-: Voor dit soort dingen kun je de 'Bewerk-knop' gebruiken. Dubbelpost samengevoegd.<<<

@ Matthijs: Het ging per ongeluk. Ik was het 2e stukje vergeten erbij te zetten bij dit bericht.

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat volgens mij niet wanneer het begint.

Er staat wel degelijk in wanneer het begint. Deze quote is afkomstig uit het hoofdtopic:

Inschrijven kan tot en met 27 augustus 2008. Later dan deze datum zal jou inschrijving niet meer in behandeling worden genomen. Op 30 augustus 2008 zal de informatie van de eerste race worden gepost in dit topic.
kan iemand een voorbeeld geven van een screen, ofzo?

Een screen van één van de Challenges? Een screen van een recordtijd? Een screen van een andere contest? Ik snap niet zo goed wat je bedoeld en ik kan je daarbij vertellen dat er nog geen informatie vrijgegeven word over welke challenges in de contest voorkomen.

Om enigszins duidelijk te maken wat je ongeveer kan verwachten raad ik je aan een beetje door deze pagina heen te bladeren. Je kan overigens alles onder het kopje 'storyline' en 'schoolmissies' wegstrepen, die worden sowieso niet gebruikt kan ik je onthullen.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt wat je juist moet screenen van de challenge.

Je moet jouw tijd screenen die op in beeld komt als je de challenge hebt voltooid.

Kijk maar eens in het recordboek voor voorbeelden van wat je juist moet screenen.

Mijn vraag:

-Hoeveel tijd per challenge krijgen we om deze te voltooien? (kan dat ik erover gelezen heb, excuses in dat geval).

-Is het voor sommige challenges noodzakelijk dat je de storyline/100% hebt uitgespeeld? Ik heb perongeluk mijn savegame verwijderd namelijk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

-Hoeveel tijd per challenge krijgen we om deze te voltooien? (kan dat ik erover gelezen heb, excuses in dat geval).

Nee, je hebt er in ieder geval niet overheen gelezen. Wel staat er het volgende over de inlever tijd vermeld:

Bij elke Challenge wordt er gepost in dit topic. Je kunt hier meer informatie vinden over de regels van het desbetreffende onderdeel en ook de maximale inlever-tijd staat daar weergegeven.

Hoogstwaarschijnlijk word het om de week dat er opnieuw een challenge gepost word maar dit kan natuurlijk wegens kleine omstandigheden een dagje later zijn. Normaal gesproken is het dus om de week dat er wat gepost word, maar het is nog niet 100% zeker. Ik raad je in ieder geval aan de hoofdpost regelmatig te blijven checken voor nieuwe updates.

-Is het voor sommige challenges noodzakelijk dat je de storyline/100% hebt uitgespeeld? Ik heb perongeluk mijn savegame verwijderd namelijk :7 .

Het is voor sommige challenges inderdaad noodzakelijk om een groot deel van de storyline te hebben uitgespeeld, de 100% echter niet. Als je geen goede savegame meer hebt wegens omstandigheden raad ik je aan hier (V1) of hier (V2) even snel een 100% savegame te downloaden. Met deze savegames, die tevens toegevoegd zijn door _KoE_Mzungu weet je zeker dat je helemaal klaar bent voor de challenge!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit sinds vandaag voor het eerst op deze site :7 Dus had een klein vraagje, Moet je gta:sa op de pc hebben of mag het ook voor de xbox?

Het ziet er allemaal heel geregeld uit :tu:

Als het niet kan, wens ik de andere veel succes!

Greetz Mitchell :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...