March 18, 200521 yr Wat vinden jullie van de game BFME? Dit wil ff weten aangezien ik hem helemaal te gek vind.. B) Geef ff een cijfer..
March 18, 200521 yr Hier bedoel je toch Lord Of The Rings mee. Zoja, dan geef ik hem een 7,5. Ik vind het wel een leuk spelletje en zat er soms over na te denken om hem te gaan kopen. Ik heb hem tot nu toe nog niet gekocht. Ik ben het nog wel ooit van plan.,
March 19, 200521 yr Author Hier bedoel je toch Lord Of The Rings mee. Yupsz de enige echte.. Ik vind het spel zo mooio.. :blink: En het speelt veel soepeler dan andere RTS games.. Ik ga hem binnenkort kopen.. :lol:
March 23, 200521 yr k zou op de sit van ea games kijken en anders heb je altijd google nog Edited March 23, 200521 yr by BeatboxGamer
March 23, 200521 yr Author Yupsz gewoon naar EAGames.. Daar typ je Battle For Middle Earth in en klikkie klikkie en je bent er.. Mischien wel leuk voor de fans je kan daar nu ook een een BFME Media Player skin downloaden.. B)
May 28, 200521 yr Dit geef ik toch al gauw een 9, heb hem zelf ook, doe hem niet meer vaak, maar deed hem altijd online met een gast, en dan 2vs2. Echt een supervette game als je het mij vraagt...!
May 28, 200521 yr ik geef dit spel een 8.5 echt een vet spel waar ik veel plezier mee heb gehad en heb.
Wat vinden jullie van de game BFME?
Dit wil ff weten aangezien ik hem helemaal te gek vind.. B)
Geef ff een cijfer..