Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Battle For Middle-Earth

Wat vinden jullie van de game BFME?

Dit wil ff weten aangezien ik hem helemaal te gek vind.. B)

Geef ff een cijfer.. :)

Featured Replies

Hier bedoel je toch Lord Of The Rings mee.

Zoja, dan geef ik hem een 7,5.

Ik vind het wel een leuk spelletje en zat er soms over na te denken om hem te gaan kopen.

Ik heb hem tot nu toe nog niet gekocht.

Ik ben het nog wel ooit van plan.,

ik geef een 8,0 een goed spel!!! :D

  • Author
Hier bedoel je toch Lord Of The Rings mee.

Yupsz de enige echte.. :D

Ik vind het spel zo mooio.. :blink:

En het speelt veel soepeler dan andere RTS games..

Ik ga hem binnenkort kopen.. :lol:

is een leuk spel

alleen de AI is niet denderend

maar voor de rest

7.5

weet iemand oficiele site want ik ben er aan het over nadenken om em te kopu

k zou op de sit van ea games kijken

en anders heb je altijd google nog

Edited by BeatboxGamer

  • Author

Yupsz gewoon naar EAGames.. ;)

Daar typ je Battle For Middle Earth in en klikkie klikkie en je bent er.. :puh:

Mischien wel leuk voor de fans je kan daar nu ook een een BFME Media Player skin downloaden.. B)

weet iemand of je ook een demo ergens kan downloaden

  • Author

Er is helaas geen demo jongen.. ;)

  • 2 months later...

Dit geef ik toch al gauw een 9, heb hem zelf ook, doe hem niet meer vaak, maar deed hem altijd online met een gast, en dan 2vs2.

Echt een supervette game als je het mij vraagt...!

ik geef dit spel een 8.5 echt een vet spel waar ik veel plezier mee heb gehad en heb. :)

ik heb het spel als eens gespeelt

ik ga mss ooit eens kopen

ik geef het een 9/10

best wel een goeie spel

maar niet echt mijn soort game

maar toch 7/10

Ik geef het een 8/10.

Is zeker niet een van de saaiste games.

LOTR heb ik nooit van gehouden maar toch 6/10

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.