Jump to content
Geplaatst:
comment_1078187

ik ben bezig met een missie, maar er zijn een paar vreemde fouten.

Dit is de code waarin de fouten voorkomen:

:ck_load2
wait 0

model.Load(#COPCARLA)
model.Load(#LAPD1)
model.load(#ADMIRAL)
model.Load(#BRIEFCASE)
07C0: load_path 910 
if 
model.Available(#COPCARLA)
model.Available(#LAPD1)
model.Available(#ADMIRAL)
model.Available(#BRIEFCASE)
07C1:   path 910 available 
jf @ck_load2
1@ = car.Create(#COPCARLA, 500.0, 500.0, 500.0)
//6@ = car.Create(#ADMIRAL, 220.78, -218.58, 1.57)
//car.Angle(6@) = 269.0
05EB: assign_car 1@ to_path 910 
06FD: set_car 1@ speed_on_path_to 0.0 
camera.SetPosition(119.5, -224.15, 10.12, 0.0, 0.0, 0.0)
8@ = object.create(#BRIEFCASE, 220.78, -218.58, 1.57)
camera.PointAt(75.50, 228.9, 1.57, 2)

als ik car 6@ wil neerzetten loopt gta vast. ik vindt het vreemd omdat andere auto's het zelfde doe.

dan de tweede fout als ik object 8@ maak komt er altijd een diskette te staan wat ik ook in vul. eerst had ik dit ingevuld #KMB_PACKET en nu #BRIEFCASE maar er komt altijd een diskette te staan.

en nu nog een vraag wat doet object.init eigenlijk ik zie het vaak staan maar begrijp niet wat het doet?

edit: het is gemaakt in cleo misschien maakt dat wat uit.

Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase)

dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen :?

Bewerkt: door Dutchy3010

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1079108
Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase)

dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen :?

beste robojan,

normaal in een scm script staat in het begin van het script: DEFINE OBJECT

dit zorgt ervoor dat hij dat hij de dff naam van dat object onthoud en dat je het als bijv: #briefcase kan gebruiken. in een .CS script kan dat niet. als je dan de briefcase wil gebruiken moet je het ID opzoeken en het neerzetten als:

model.Load(1210)

1210 is het ID van de briefcase. dat moet je dan ook doen bij: model.avaible(1210) enz.

ik hoop dat je er wat aan hebt! :D

BC7

Geplaatst:
comment_1079122

Je bent volgens mij de parameter achter "if" vergeten. Probeer daar eens "and" achter te zetten.

dus:

:ck_load2
wait 0

model.Load(#COPCARLA)
model.Load(#LAPD1)
model.load(#ADMIRAL)
model.Load(#BRIEFCASE)
07C0: load_path 910
if and
model.Available(#COPCARLA)
model.Available(#LAPD1)
model.Available(#ADMIRAL)
model.Available(#BRIEFCASE)
07C1:   path 910 available
jf @ck_load2

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1079998
Je bent volgens mij de parameter achter "if" vergeten. Probeer daar eens "and" achter te zetten.

dus:

:ck_load2
wait 0

model.Load(#COPCARLA)
model.Load(#LAPD1)
model.load(#ADMIRAL)
model.Load(#BRIEFCASE)
07C0: load_path 910
if and
model.Available(#COPCARLA)
model.Available(#LAPD1)
model.Available(#ADMIRAL)
model.Available(#BRIEFCASE)
07C1:   path 910 available
jf @ck_load2

stomme fout van mij ^_^

maar weet iemand wat object.init betekent is het ongeveer het zelfde als object.create

ik zit nu met een nieuw probleem voor mijn missie zit ik al bij de 33 variables maar als ik er meer doe loopt gta vast hoewel het toch een missie is. en nu wou ik in plaats van @ variables $variables verder gebruiken maar dan loopt hij ook vast

Bewerkt: door robojan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.