als ik car 6@ wil neerzetten loopt gta vast. ik vindt het vreemd omdat andere auto's het zelfde doe.
dan de tweede fout als ik object 8@ maak komt er altijd een diskette te staan wat ik ook in vul. eerst had ik dit ingevuld #KMB_PACKET en nu #BRIEFCASE maar er komt altijd een diskette te staan.
en nu nog een vraag wat doet object.init eigenlijk ik zie het vaak staan maar begrijp niet wat het doet?
edit: het is gemaakt in cleo misschien maakt dat wat uit.
Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase)
dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen
ik ben bezig met een missie, maar er zijn een paar vreemde fouten.
Dit is de code waarin de fouten voorkomen:
als ik car 6@ wil neerzetten loopt gta vast. ik vindt het vreemd omdat andere auto's het zelfde doe.
dan de tweede fout als ik object 8@ maak komt er altijd een diskette te staan wat ik ook in vul. eerst had ik dit ingevuld #KMB_PACKET en nu #BRIEFCASE maar er komt altijd een diskette te staan.
en nu nog een vraag wat doet object.init eigenlijk ik zie het vaak staan maar begrijp niet wat het doet?
edit: het is gemaakt in cleo misschien maakt dat wat uit.
Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase)
dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen
Bewerkt: door Dutchy3010