Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

In de PC versie van IV zitten ook de Gloves!

Geplaatst:

We wisten natuurlijk al dat GTA IV voor de PC ging uitkomen. :) Toen ik op ING.Com ging kijken zag ik op een Screenshot van de PC Versie, dat Niko Gloves draagden! Dus gelukkig zit dat er ook in _O_ . :tu: Voor Rockstar!

De Screenshot is hier te bewonderen. Als je naar de Handen van Niko kijkt, dan zie je dat Niko de Gloves draagt. Maar nu vraag ik me ook af, zitten er ook Nieuwe Kleren in de PC Versie? Zo te zien wel. :Y

Bewerkt: door GTA Haas

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

ik denk dat er een paar kleren zullen bij komen :Y

maar ik den k geen gloves want bij de ps3 en xbox versie stond er een foto van op de achterkand maar toch is het er niet :(

Geplaatst:

Waar zie jij handschoenen op die screenshot? Dat wat Niko in zijn handen heeft heet een wapen, een Combat Shotgun in dit geval..

Mijn fout..^^

Geplaatst:
  • Auteur
Waar zie jij handschoenen op die screenshot? Dat wat Niko in zijn handen heeft heet een wapen, een Combat Shotgun in dit geval..

Mijn fout..^^

Als je Inzoomt op de Screenshot naar Niko's Handen, dan zie je vast wel de Gloves. :Y

EDIT: Zie je wel, Hazen liegen nooit. :7

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:

misschien wel, aangezien ze precies hetzelfde deden met de console versie, zou ik niet verbaas zijn als het ook niet in de pc versie is...

Geplaatst:

Ook al zit het er niet in, wordt het wel er in gemod. Beetje zinloos topic dit.

Geplaatst:
  • Auteur

Jij gaat al praten voordat de PC Versie van IV uit is, dus het is gewoon waar. Niemand heeft ermee gemod, en dan die Screenshot op IGN gezet, omdat het spel niet uit is. :7

Geplaatst:
Jij gaat al praten voordat de PC Versie van IV uit is, dus het is gewoon waar. Niemand heeft ermee gemod, en dan die Screenshot op IGN gezet, omdat het spel niet uit is. :7

Jij snapt het niet. Ik bedoel, ook al komen de handschoenen Niet in de final PC release, dan worden ze er wel in gemod.

Geplaatst:
  • Auteur

Jij snapt het niet. Ik bedoel, ook al komen de handschoenen Niet in de final PC release, dan worden ze er wel in gemod.

Oké, ik snap je. :)

Geplaatst:

Dat kun je niet zomaar zeggen 'dus het is waar'

Ik heb een goed gekeken, en zag niet meteen gloves, maar ik zag wel dat de helft van zijn hand bedekt waren. Dit betekent niet dat het DE gloves zijn, en dit betekent ook niet dat het waar is (Ik zeg niet dat het helemaal niet waar is, maar toch denk ik het.)

Geplaatst:
  • Auteur

Oké, maar iedereen vraagt naar de Gloves in IV. Dus waarom zou Rockstar de Gloves ernou niet inzetten? En als ze er niet inzitten, dan Mod je dat toch erin? Zoals .Whoopidoo. al zei. ;)

Geplaatst:

GTA 4 gebruikt een andere Engine.

Misschien is deze niet zo goed modbaar dan de oude engine

Geplaatst:
  • Auteur
GTA 4 gebruikt een andere Engine.

Misschien is deze niet zo goed modbaar dan de oude engine

Kan ook, maar als er hier bijv. net als bij SA infernus.txd en infernus.dff zit, dan kan je wel Modden. Je weet maar nooit. :7

Geplaatst:

Er is ook nog nieuws over de PC versie. Weet niet of het al bekend was.

Lees hier meer.

Excuses, verkeerd gelezen. Staat al een bericht op gtagames.nl Klik hier.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Ik zag op een van die 9 screens ook nog een groen/blauwe jas en die is er ook niet op PS3 versie.

Geplaatst:

Ik denk dat de PC versie wel wat meer kleren enzo bied, maar ja, ik laat het aan de modders over die er graag me sleutelen :puh: Laat de mods maar komen, ik ben wel geintreseerd in een soort VICE CITY mod :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.