Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085857 Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials. Rate's & Comments
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085918 Ziet er goed uit, alleen je render is niet zo scherp
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086720 Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials. Rate's & Comments Leuk stijltje, alleen jammer van het .jpg, dat er in dit plaatje best wel wat kwaliteit daardoor wegtrekt.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086752 Mooie signature voor een paint creatie! Alleen vind ik je auto wat pixel achtig. Voor de rest ziet het er aardig uit! Ook is je border leuk en afwisselend gemaakt, niet alleen een lijntje erom heen, maar ook die bolletjes zorgen voor de afwisselende variatie en dat geeft een zeer leuke uitstraling! Kortom een goed initiatief voor de leden die geen Photoshop hebben Beoordeling: Effecten: 7,0 Render: 6,0 Border: 7,5 Font: 7,2 Cijfer: 6,9
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1086766 Tut van de kever Verder bedankt voor de reactie's! Nog wat?
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086778 ik zal dan maar weer ratewn he maar dan moet je ook met mijn ratelijstje mijn sigs ratenn ik vind het een mooie sig maar jammer dat het in paint is gemaakt en ik zou het graag als ik renderen kom in PS maken en dan zou ik ook nog invblenden enz. maarja ff ontopic: Mooie sig marja zoals ik zei jammer dat het met Paint is. En ook vind ik er net een beetje teveel tekst staan je mocht best Buggy of GTAforum weghalen. en ik vind de border en de bolgetjes ook supermooi hoor en je hebt ook een advies gegeven voor het renderen in Paint: Houd de muis met 2 handen vast
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1087289 Sla het niet op als .jpeg maar op als .bmp format 24 ofiets
Zo, ik heb deze sig gemaakt met Paint voor de nieuwe Paint Tut. Als je wil zien hoe ik hem maakte, kijk naar de TUT bij Graphics Tutorials.
Rate's & Comments