Geplaatst: 23 augustus 200817 jaren Ik vroeg me af he Heb je een bepaalde plek bij GTA waar veel jesters rijden??? Ik kan overal komen maar ik vraag me toch af waar ik het beste opzoek kan gaan naar die auto Dus weet jij het vertel het me pliesss!
Geplaatst: 2 september 200817 jaren Die gestoorde nicht van de vriend van Kendl heeft ook een Jester voor haar huisje staan. Dat is de nicht van Ceasar, niet van Kendl. En het is geen Jester, maar een BuffaloLeer lezen ofzo. Hackman beweert helemaal niet dat dat het de nicht van Kendl is, maar de nicht van de vriend van Kendl, oftewel Cesar. Dat het een Buffalo is, staat ook al in de post boven jou. Dus tenzij jij er langer dan 3 minuten over doet om 2 korte zinnetjes te typen... Dan had ik dat niet goed gezien. Moet je niet gelijk beginnen van 'leer lezen ofzo', want dat is natuurlijk wel een beetje onzin. En het is natuurlijk ook nog wel mogelijk dat als je een bericht typt, dat je tussendoor ff iets anders doet. Zoals ik deed. Dan duurt het wel langer dan 3 minuten. Als je de volgende keer weer iets belangrijks te melden hebt, doe dat dan een beetje normaal.
Ik vroeg me af he
Heb je een bepaalde plek bij GTA waar veel jesters rijden???
Ik kan overal komen maar ik vraag me toch af waar ik het beste opzoek kan gaan naar die auto
Dus weet jij het vertel het me pliesss!