Jump to content

De GTA IV: Carlist


Swiggers

Recommended Posts

carlistin8.png

Welkom bij de officiële Grand Theft Auto IV Autolijst topic. In dit topic ga ik erg veel auto’s beoordelen en beschrijven. Dit is erg handig als je wat meer informatie wilt weten over auto’s. Ik heb een paar Categorieën gemaakt. In elke Categorie staan auto’s die ik heb beoordeeld. Ik maak over elke auto een uitgebreid verslag. Dit topic is ook al eens gemaakt in het SA: General fora. Alleen dat was lang niet zo uitgebreid. Ik ben met dit topic serieus vanaf 29 April bezig geweest. Het duurde zolang, omdat ik nooit de auto’s zag die ik juist wou beoordelen. Dus ik moest heel erg lang cruisen door de stad, om een geschikte auto te vinden. Ik wou in ieder geval met een groot topic aankomen, en ik hoop dat dat gelukt is! ^_^

In elke tabel staan beoordelingen. Ook de beoordeling “vluchten voor politie” staat hier tussen. Hiermee word bedoelt of je met deze auto gemakkelijk voor de politie kan vluchten, of niet. Dit heeft natuurlijk ook deels te maken aan jou rij kunsten.

88053592ef0.jpg



Auto: CavalCade/Cadilac Escalade

autoscarlistswiggersdg1.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Een stoere Terreinwagen, waar mee je gemakkelijk auto’s aan de kant kunt beuken. Deze Terreinwagen kan net zo goed op het gras/strand rijden als op de weg. Een handige auto dus..

Beoordeling:

Deze SUV CavalCade/Cadilac Escalade is erg handig om voor de politie te vluchten. Want het kan erg gemakkelijk auto’s aan de kant beuken.:D Verder is de snelheid voldoende om voor de politie te vluchten. Het uiterlijk is echter prima, Stoere bumpers, de auto is erg verhoogd, en het heeft mooie velgen. Alleen ik vind de kleur maar saai, er zit helemaal geen tekst of iets anders op.

Mijn cijfer is:

7/10




Auto: Landstalker/Land Rover/Lincoln Navigator

autoscarlistswiggers001cp9.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Een LandStalker is net als de Cavalcade een goede Terreinwagen waarmee je ook gemakkelijk auto’s aan de kant kunt duwen. De snelheid is echt matig. Het is totaal kansloos om met zo’n auto voor de politie te vluchten. Het zal allicht wel kunnen, maar lang niet zo snel als met andere auto’s. De wegligging is echt prima, je kantelt totaal niet als je door een scherpe bocht rijdt. Het uiterlijk is erg lelijk. Gewoon een simpel kleurtje, en verder zijn de bumpers ook niet echt geweldig.

Beoordeling:

Een doodgewone SUV waarmee je rustig op de weg kunt rijden. Deze Landstalker/Land Rover kun je beter gebruiken om van de ene kant naar de andere kant te komen.

Mijn cijfer is:

6/10




Auto: Patriot/Hummer

autoscarlistswiggers002yp8.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Ik ben er nu dus al achter dat bijna alle SUV’s gemakkelijk auto’s uit de weg kunt duwen.

Want bij deze Patriot is dat ook het geval. Het is een geweldige auto, deze auto kan net zo goed op het gras/strand rijden dan op de weg. De Patriot heeft voldoende snelheid en wegligging om gemakkelijk voor de politie te vluchten. Deze auto kantelt sowieso niet/zelden. De Patriot heeft veel grip in de bochten. Het kantelt gewoon niet.

Beoordeling:

Het is een goede auto. Er is één nadeel aan deze auto, als je op een snelweg bent, kun je niet zonder te botsen langs de auto’s heen rijden. Want de Patriot is erg breed. Je kunt dan namelijk niet zo goed tussen de auto’s door rijden. Rockstar Games heeft eindelijk eens goed de Hummer nagemaakt. Nu kun je duidelijk zien dat dit een Hummer is. In San Andreas leek dit helemaal nergens op. Verder heeft de Patriot een stoer uiterlijk, met mooie dikke bumpers. Deze auto is duidelijk verhoogd, en dat staat erg leuk met de grote velgen eronder. Met één woord: ‘Fantastisch’ ;)

Mijn cijfer is:

8,5/10




Auto: Contender/Dodge Pick-Up

autoscarlistswiggers004gu1.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Een Contender is waarschijnlijk een Dodge Pick-up. Het kan ook gemakkelijk auto’s aan de kant duwen.

De snelheid is erg goed voor een Contender. De Contender heeft voldoende snelheid om voor de politie te vluchten. Deze auto heeft een geweldige wegligging. Alle scherpe bochten kan hij met geen enkel probleem maken. Voor een Terreinwagen is dit echt een geweldige auto.

En ook deze Terreinwagen kan net zo goed op ‘t gras/strand rijden dan op het asfalt.

Beoordeling:

De Contender heeft een stoer uiterlijk. Dikke bumpers + mooie sideskirts. Het maakt opzich wel een mooi grommend geluid. De kleur vind ik wat saai, het heeft gewoon simpelweg een saai kleurtje. Er moet meer ‘Variatie’ op de auto’s komen. Deze auto heeft ook weer het nadeel dat het zo breed is, net zoals de Patriot.

Mijn Cijfer is:

8/10




Auto: Huntley Sport/Range Rover Sport

autoscarlistswiggers005uf4.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Huntley Sport of terwijl Range Rover

Sport

Yes, de allereerste auto waarvan ik de bovenste rij vet gedrukt kan maken. Echt een fantastische auto. Snelheid is echt verdomd goed. Het haalt alle auto’s in bij de Races van Brucie. Elke keer als ik een Race bij Brucie start, neem ik de Huntley Sport. Ik win namelijk bijna altijd. Ik raad dit iedereen aan. Niet alleen de snelheid is goed, nee, ook de wegligging is geweldig. Alle scherpe bochten in New York is voor de Huntley Sport geen enkel probleem. Het beukt ook nog eens de tegenstanders van de Race in één klap weg. Als je voor de politie zit te vluchten, is dit een ideale auto.

Beoordeling:

De Huntley Sport heeft een geweldige Bodykit. Brede Bumpers, grote velgen. Wat wilt een SUV/Jeep nog meer? De kleur is net zoals bij de andere auto’s erg lelijk. Maar daardoor gaat mijn cijfer niet omlaag. De Huntley sport heeft net zoals de Contender een erg mooi grommend geluid. Deze auto heeft ook mooie velgen, zoals iedere Range Rover Sport dat heeft. Verder heeft de Huntley Sport ook mooie donker getinte ruiten. Zo kun je van buiten af niet naar binnen kijken, maar wel van binnen uit naar buiten kijken. ;)

Mijn Cijfer is:

8,6/10




Auto: PMP 600/ Chrysler 300C.

autoscarlistswiggers008id2.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De 4 deurs persoonswagen PMP 600 heeft een redelijk goede score. De auto gaat erg snel voor een mooie persoonswagen. De wegligging is niets over te klagen, dat is gewoon met één woord ‘Prima’. Met zo’n snelheid kun je de politie wel mee afschudden, maar een iets snellere ( Sport Type ) auto lijkt mij beter geschikt. De PMP 600 lijkt me beter geschikt om een rustig tochtje door New York City te rijden, om alles een beetje te verkennen. ;)

Beoordeling:

De PMP 600 heeft een stoere ‘Bodykit’ voor een 5 deurs Persoonswagen. De kleur van de auto vind ik zelf prima. Bij een persoonswagen moet niet alles opgepimpt zijn. De bumpers zijn gewoon net als normaal. Verder vind ik de Grill aan de voorkant van de auto er erg goed bij gemaakt. De PMP 600 heeft wel wat weg van de Chrysler 300C. Als je de auto’s met elkaar vergelijkt, denk ik toch dat deze auto het meest er op lijkt. Na mijn beoordelingen en beschrijvingen komt nu mijn cijfer voor deze auto.

7,5/10


Auto: Stratum/Citroën C5

autoscarlistswiggers006os8.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Stratum/Citroën C5 is een mooie/ruime persoonswagen. De snelheid en de wegligging zijn voldoende om de politie van je af te schudden. Voor de liefhebbers is het een leuke auto om kapot te schieten. Maar om er race plezier aan te beleven is de Stratum niet geschikt. De Stratum kun je ook net als de PMP 600 beter gebruiken om rustig een tochtje door de stad te rijden.

Beoordeling:

Deze auto lijkt op een doos met wielen…:bonk: Het uiterlijk is niet echt om je vingers erbij af te likken. Alle ‘gewone’ auto’s hebben een saaie kleur net zoals deze. Ik hoop dat Rockstar Games iets meer ‘Variatie’ in de auto’s brengt. *Hopelijk in GTA V* :puh:

Mijn cijfer:

5,5


Auto: Blista Compact/Honda Crx

autoscarlistswiggers009zx6.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Blista Compact ( 3 deurs ) is op het eerste gezicht een simpel wagentje. Een simpele persoonswagen.

De Snelheid voor een Blista Compact is erg snel, aangezien de Blista in Vice City erg langzaam ging. De Blista heeft goede wegligging/grip. Snelheid+Wegligging zijn allebei ‘goed’ dus met de Blista Compact kun je wel de politie afschudden van 3 wanted level sterren. Een erg goede persoonswagen dus. Het enige nadeel van de Blista Compact is dat het erg traag optrekt tot een snel tempo. Voor de rest vind ik het voor een persoonswagen wel goed.

Beoordeling:

De Blista Compact is voor mij iets te simpel. Een erg simpel wagentje dat op vier wielen rijdt. De Blista heeft niets wat bij mij goed in de smaak valt ( Uiterlijk ). De achterkant van de Blista vind ik erg mislukt, want ik vind het te plat. Het mag van mij wel iets boller, zodat de achterlampen eruit ‘springen’. Tsja, wat kun je hier nog meer over zeggen ?

Mijn Cijfer:

5/10


Auto: Faction/Buick Regal GNX

autoscarlistswiggers007mk9.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Faction is een mooie en goede drie deurs persoonswagen. De snelheid van deze auto is echter niets om over te klagen. De snelheid vind ik goed genoeg om de politie van twee wanted leven sterren af te schudden. Drie Wanted Level Sterren moet ook nog te doen zijn, maar dan wel met erg veel moeite. Meer dan drie sterren kun je met de Faction niet afschudden. Ik vind dat daar de auto weer te slecht voor is. Aangezien de wegligging ‘Slecht’ is. De wegligging/Grip heeft een groot min punt. Haast in alle bochten raakt de Faction in een ‘Spin’ of in een grote ‘Slip’. Me de Faction kun je in de bochten niet de handrem gebruiken, dan raak je juist in een Spin of in een Slip. Voor de bochten kun je beter de ‘normale’ rem gebruiken. ( Voet Rem ):puh:

Beoordeling:

De lak van de auto die hierboven is afgebeeld vind ik erg mooi. Het past gewoon mooi bij de Faction :puh: Wat vooral opvalt aan deze auto is het doorzichtige dak. Het dak van de Faction heeft daarom wel wat weg van de Peugeot 307 SW en de Peugeot 407 SW. Deze auto’s hebben ook allebei een doorzichtig dak. ( Is verstelbaar.. ) Door het doorzichtige dak in de Faction is het ook veel lichter in de auto. Verder vind ik de zwarte grill aan de voorkant van de auto erg leuk staan. Net zoals de PMP 600, alleen die auto heeft een grotere en chrome grill. De Faction is zo te zien wat een de lage kan, maar dat moet ook wel als je een ‘Sportieve’ persoonswagen wilt hebben. Ik vind de wieldoppen die aan de wielen zitten niet echt staan. Niet alles de wieldoppen van de auto vind ik lelijk. Maar ook de ‘Inch’/Grootte van de wielen.

Mijn cijfer voor deze ‘Sportieve’ drie deurs persoonswagen is:

6,8


Auto: Merit/Pontiac

autoscarlistswiggers010kd0.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee | Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Merit heeft geen goede snelheid om de politie af te schudden met 3 wanted level sterren.

Niet alleen de snelheid maar ook de wegligging is van de Merit erg slecht.

Je kan met de Merit geen enkele bocht de handrem gebruiken, dan raak je net zoals de Faction in een slip.

Dit zijn dus 2 minpunten waardoor de Merit gaan politie kan afschudden met 3 politie sterren.

De Merit is gewoon een simpel wagentje om je even te vervoeren naar een andere stad. Daar zal ik ‘m het meest voor gebruiken.

Beoordeling:

De Merit heeft mooie en grote velgen. Ik vind het grommende geluid meer voor een sportwagen. Deze auto heeft een erg kleine gril, ook heeft de Merit mooie koplampen, want als je recht voor de auto staat lijkt het net of er “booskijkertjes” op zitten.

Meer kan ik over de Merit niet vertellen.

Mijn cijfer voor de 5 deurs personenwagen ‘Merit’ is:

6,5


Auto: Feroci/Honda Accord

autoscarlistswiggers011ui8.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Feroci is een erg snelle maar vooral goede vijf deurs persoonswagen. De Feroci is snel genoeg om de politie af te schudden met drie wanted level sterren, in mijn ogen moet dit te doen zijn. De grip op de weg is erg goed, zo goed dat je bijna alle scherpe bochten in New York goed en zuiver kunt maken.:puh: Voor een simpele persoonswagen is dit erg goed. Dit is ongeveer de score van een Sabre GT.

Beoordeling:

De voorkant van de Feroci vind ik er erg mooi en stoer uitzien. Bij deze auto lijk het net of dat er “booskijkertjes” op de koplampen zitten. ( Dat kun je op de afbeelding niet zien, omdat de koplampen aan staan… ) De Feroci is ook één van de eerste persoonswagens die sideskirts heeft. Sideskirts horen meer bij een sportwagen. De Sideskirts zijn op de Feroci erg groot, net zoals sportwagens dat hebben. Het lijkt net of dat de Feroci een sportwagen is. :puh: Want ook de Feroci heeft mooie velgen, de velgen van de Feroci zijn bijna het zelfde als wat de ‘Comet’ heeft. De achterkant vind ik wat te hoog. Zo’n mooie persoonswagen met zo’n hoge achterkant staat niet. Doordat de achterkant zo hoog is, is wel de mooie uitlaat van de auto zichtbaar. Wat ook mooi is gemaakt, zijn de letters op de a chterkant van de auto. De Chrome letters ‘F E R O C I’ staat erg mooi. Dat vind ik erg professioneel gemaakt van Rockstar Games.

Mijn cijfer voor deze vijf deurs ‘Feroci’ is:

7,5


Auto: Futo

(Screen niet van toepassing)

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Futo is een mooie Personenwagen. De snelheid is perfect. Goed genoeg om de politie met drie sterren af te schudden. De wegligging is wat minder perfect. Bij veel bochten raakt de Futo in een slip, dat is een minpunt. Wat wel weer goed is aan de Futo, is dat als je in een slip raakt dat de auto zich dan goed ‘herstelt’ de auto trekt zich dan weer goed op, vanwege de goede snelheid. Daardoor denk ik dus dat de Futo de politie met drie wanted level sterren moet kunnen afschudden. De Futo is overduidelijk verlaagd. Dat vind ik erg mooi. De auto heeft ook mooie zwarte sport velgen. Dat vind ik er erg stoer uizien.

Beoordeling:

Ik vind dat de Futo meer een soort ‘Rally’ auto is. Want het uiterlijk en de velgen en de verlaging horen eigenlijk meer bij een rally auto. Op de buitenkant staat aan allebei de kanten de reclame “N/A Inline ZOV RWD”. Op de achterkant van de auto staat boven de linker achterlamp de reclame ‘Karin Automobile’. Reclame hooirt niet echt op een Personenwagen. Verder heeft de auto een mooie voor bumper. Het komt er eigenlijk op neer dat de Futo een Rally auto is. Ik beschouw hem toch als een Peronenwagen.

Mijn Cijfer voor deze drie deurs Personen/Rally wagen is:

6,5


Auto: Manana/Lowrider ?

autoscarlistswiggers013rx9.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Manana is een mooie personenwagen, met veel ruimte. De Manana heeft een vorm van een Voodoo auto in SA. De snelheid is van de Manana erg goed. Ik werd hiermee tweede bij een race van Brucie. Ik ben er toen achtergekomen hoe slecht de wegligging was. Ik was nog met geluk tweede bij de race. Bijna bij elke bocht raaktte ik in een slip. Ik werd dus toch nog tweede omdat de Manana na een slip zich goed hersteld. Je haalt de tegenstanders met de goede snelheid met gemak weer in. Des ondanks dat de snelheid erg goed is, kan de Manana nauwelijks de politie met drie sterren afschudden. Twee sterren is te doen, maar drie kan de Manana nauwelijks aan.

Beoordeling:

De Manana is erg ‘VooDoo’ achtig. Deze auto heeft een opvallend grote motorkap. Wat ook opvallend is, is dat de Manana mooie goudenvelgen heeft. De velgen zijn aardig groot. Dat vind ik er mooi ‘Hoe groter hoe mooier’. Ik vind de achterkant ook erg mooi gemaakt. Lekker hoog en je ziet er een mooie uitlaat onder. De achterlichten zijn wat aan de aparte kant, twee hele lange achterlichten vind ik eigenlijk niet mooi. Voor de rest vind ik de ‘Metallic’ kleur erg mooi bij de Manana staan.

Mijn cijfer:

7,2


Auto: Sentinel/BMW M3

autoscarlistswiggers014au4.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Waow, de Sentinel/BMW M3 is werkelijk prachtig. Ik ben al sinds ‘Vice City’ fan van de Sentinel. Wat een heerlijke auto is dit, zo wel in Vice City, SA, LCS, VCS als in GTA IV. De Snelheid is als een ‘Sportwagen’, echt een geweldige snelheid. De wegligging is ook super goed. Elke bocht maakt de Sentinel ‘Zuiver’. De Sentinal kan de politie van drie sterren haast met ‘gemak’ afschudden, met zo’n goede snelheid en wegligging is dat niet moeilijk. Dus als één van jullie de politie met drie wanted level sterren achter je aanzit, en je ziet de Sentinel dan moet je die jatten !! Ik raad dit iedereen aan. ;) Echt een pracht auto. Het grommende geluid van een BMW zit ook echt in de Sentinel. Ik heb meer één woord voor deze auto: ‘F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H’

Beoordeling:

Ook de ‘Bodykit’ is weer een ‘Waow’:puh: De voorbumper is echt prachtig. (De voorbumper heeft wel wat weg van een Nissan Skyline GTR. ). Mooie grill aan de voorkant in de bumper. Echt geweldige sideskirts, met een gaasje achterin. De achterkant is ook zal zo mooi.:D Echt alles is mooi aan de Sentinel. Deze grijze kleur Zie afbeelding: staat ook erg mooi, en dan mogen we vooral niet de twee prachtige uitlaten vergeten. Op de afbeelding zie je ook erg leuke ‘zwarte’ velgen, dit staat ook verschrikkelijk mooi bij de grijze kleur van de auto. De Sentinel heeft aan allebei de zijkanten twee luchthappers, dit is om de motor ‘cool’ te houden. Op het dak is ook een luchthapper, dit raampje kun je open zetten zodat er koude lucht/Frisse lucht in de auto komt. ( Dat is plaats van de Airco ).

Nogmaals dit vind ik een ‘GE-WEL-DIGE’ auto.

Mijn cijfer voor deze bloedmooie vijf deurs Sentinel is:

9,2


17728279gq3.jpg

Auto: Turismo/

Ferrari 360 Modena

autoscarlistswiggers021ut0.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Turismo/Ferrari 360 Modena heeft een super goede snelheid. Echt zo’n snelheid wat bij een Ferarri hoort. De snelheid hebben ze erg goed nagemaakt. Je kunt er haast ‘makkelijk’ de politie met drie Wanted Level sterren mee afschudden. Dit moet wel te doen zijn. De wegliggingg is wat minder. Door de super goede snelheid raak je aardig snel de controle over het stuur kwijt. Je raakt dan snel in een slip. Maar door de goede snelheid, herstelt zich erg snel. Het is gewoon een erg handige auto om de politie mee af te schudden. Alleen je vindt deze auto bijna nooit op de straten in New York.

Beoordeling:

Alle kleuren staan bij de Turismo heel erg mooi. Maar natuurlijk staat de rode kleur van Ferrari het mooist. De auto is verlaagd, dat kan je goed zien. De Turismo heeft ook duidelijke ‘Ferrari’ velgen. Want ik heb een schaal auto van 1:18, en de velgen daarvan komen bijna precies overheen als in het spel. De Turismo heeft ook een mooi verstroom lijnde zijkanten. Me achteraan twee luchthappers. De achterkant vind ik niet echt van een Ferrari. De voorkant is van de 360 Modena, en de achterkant van een ‘Ford’. De achterkant heeft Rockstar Games in mijn ogen niet mooi na gemaakt. Wat wel weer goed nagemaakt is, is dat de Turismo twee uitlaten midden in de achterbumper heeft. Dit heeft mijn Ferrari 360 Modena op schaal ook.

Mijn cijfer voor deze Turismo/Ferrari 360 Modena is:

8,9/10


Auto: Super GT/Aston Martin DB9

autoscarlistswiggers020dz5.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Super GT is duidelijk gebaseerd op de Aston Martin DB9. De snelheid is super goed. Ik deed mee aan één van de races van Brucie. Ik won met gemak. Alleen al door de snelheid. Maar aan de wegligging is echter ook niets over te klagen. De Super GT raakt nog wel eens in een slip maar dat komt bijna niet voor. De Super GT maakte in de race van Brucie bijna alle bochten foutloos. Hij kan de Politie met drie Wanted Level sterren haast met gemak afschudden. Door zo’n goede snelheid en best goede wegligging maakt de politie geen schijn van kans.

Beoordeling:

De Super GT heeft een mooi en stoer uiterlijk. De voorkant heeft Rockstar Games erg goed nagemaakt. Want de DB9 heeft precies het zelfde. Deze auto heeft ook mooie en stoere sportvelgen. Deze velgen lijken wel op de velgen van de Turismo. Wat ook mooi en professioneel nagemaakt is, zijn de luchthappers aan de zijkanten. Onder de luchthappers, zitten lelijke sideskirts, zulke sideskirts horen niet bij een Super GT. Wat ook erg opvallend is, is dat de Super GT een achterkant heeft van een Ferrari 360 Modena. De Super GT kan goed en snel optrekken, dan maakt de auto een zwaar grommend geluid. Ook heeft deze auto 4 van die mooie uitlaten in de achterbumper. Deze auto is echt perfect.

Mijn cijfer voor deze Super GT/Aston Martin DB9 is:

8,5


Auto: Comet/Porsche 911

autoscarlistswiggers017uc0.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Comet is waarschijnlijk gebaseerd op de Porsche 911. De Comet heeft een supergoede snelheid. Niet alleen de snelheid is erg goed van de Comet, maar ook een goede wegligging. Helemaal goed, dat kun je van deze auto niet zeggen. Maar wel goed genoeg om de races van Brucie te winnen. Deze auto is ook erg geschikt om de politie af te schudden, goede snelheid, middelmatige wegligging en de Comet is klein. Dat geeft ook weer een voordeel. Als je op de snelweg bent, dan kun je gemakkelijk door de auto’s door wringen. Dit kan de politie niet, die botst altijd tegen andere auto’s aan. De Comet is gewoon een heel erg klein autootje waarmee je gemakkelijk de Politie kan afschudden.

Beoordeling:

De Comet heeft een mooi en stoer uiterlijk. Net als de andere sportwagens, heeft deze wagen ook weer sportvelgen. De koplampen lijken erg veel op die van de Carrera GT. Alleen de Carrera GT is langwerpig, en de Comet in GTA IV heeft de vorm van de Porsche 911. De Comet heeft ook duidelijk verbrede sideskirts, en heeft de achterkant van een BMW. De allernieuwste BMW heeft precies dezelfde achterkant als dat van de Comet in IV. Wat ook mooi nagemaakt is, is het grommende geluid van de Comet. De Porsche 911 heeft precies het zelfde.

Mijn cijfer voor deze Comet/Porsche 911 is:

8,8


Auto: Sultan RS/Mitsubishi Lancer Evo/Subaru Impreza

autoscarlistswiggers018qb7.th.jpg

[table=header] Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Sultan RS is volgens mij gebaseerd op de Mitsubishi Lancer Evo De snelheid, daar gaan we het eerst over hebben. De Sultan RS heeft in totaal 5 versnellingen. De snelheid is werkelijk super. De Sultan RS gaat soms zo snel, dat ik het macht over het stuur kwijt raak. Als je met deze auto mee doet aan een race van Brucie, dan garandeer ik je dat je wint. ( Ligt ook aan de persoon die er achter zit..:puh: ) Door de snelheid, maar ook door de wegligging. Ook al vind ik de wegligging middelmatig, het is goed genoeg om even lekker door de stad te racen. Met de Sultan RS kun je gemakkelijk de Politie afschudden door de geweldige snelheid. De Sultan RS heeft een groot voordeel en dat is: dat de Sultan RS op het asfalt kan rijden, maar ook goed op het gras/zand. Deze auto is gewoon fantastisch.

Beoordeling:

Het uiterlijk van de Sultan RS vind ik typisch iets voor een echte race auto. De Sultan RS heeft geweldige dikke bumpers, stoere koplampen en een mooi opvallend zwarte motorkap met een grote luchthapper erop. Onder elke bumper heeft de Sultan RS een zwart lijntje zitten. Dit ziet er best mooi uit. Ook heeft deze auto mooi zwarte sport velgen. De auto geeft na elke versnelling een mooi zacht geluidje. Bij sommige uitvoeringen van de Sultan RS heb je een streep aan de zijkant met een bepaalde kleur. In zo’n streep staat de naam van de auto: ///Sultan RS. Ook heeft deze auto sponsors. Het valt niet zo goed op, maar boven de achterlichten staat de sponsor ‘Karin’. Boven het linker achterlicht staat de sponsor ‘Sultan RS twin turbo 3’. Op het nummerbord aan de voorkant staat ‘endo’, ik vermoed dat dit ook een sponsor is. Wat deze race auto ook heeft, is de uitlaat aan de zijkant waar af en toe een vlam uit komt. Dit heeft Rockstar mooi gemaakt, omdat de echte Rally auto’s dit ook hebben. Mijn cijfer voor de Sultan RS is:

10/10


Auto: Infernus/Lamborghini Murciélago/Pagani Zonda

autoscarlistswiggers019go5.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Infernus is overduidelijk gebaseerd op de Lamborghini Murciélago. Eindelijk heeft Rockstar Games een mooie Infernus gemaakt, die ergens op lijkt. Laten we het maar meteen over de snelheid hebben. Bij iedere race auto is de snelheid perfect, maar bij deze auto is het fenomenaal. Dit is duidelijk de snelste auto van GTA IV. Wat een snelheid, ongelovelijk! Ik ging er mee racen over de snelweg en in een mum van tijd was ik aan de overkant. Ondanks de goede snelheid heeft de Infernus ook een groot minpunt. Dat is de wegligging. Door de snelheid kan de Infernus moeilijk de bochten maken. Je zult hiervoor sowieso de handrem moeten gebruiken maar als je dat doet dan draait de Infernus erg snel in een slip. Dat is erg jammer. Zo’n goede en mooie auto, alleen de wegligging is ontzettend slecht. Ondanks de slechte wegligging kan de Infernus wel gemakkelijk de politie afschudden. Dit is een zeer geschikte auto om de politie mee af te schudden. De snelheid, daar gaat het om! Als een auto geen goede snelheid heeft, kan het de politie moeilijk afschudden. Genoeg over de beschrijving.

Beoordeling:

De Infernus heeft overduidelijk de vorm en uiterlijk van een Lamborghini Murciélago. Deze auto heeft mooie sportvelgen met een zwart tintje. Als je goed op de banden kijkt, dan kun je zien dat er een merk op staat. Wat erg opvallend is, is de sideskirts aan de auto. Deze stammen precies af van de Murciélago. Ook heeft de Infernus een zwarte streep aan de zijkant. Als je keer op keer in de Pay & Spray gaat dan krijgt de streep telkens een andere kleur. Deze auto heeft ook een klein luchthappertje op het dak. En dan nu de achterkant. De achterkant is iets wat totaal niet op die van de Murciélago lijkt. Ik weet ook niet waarvan die wel is, maar in iedergeval niet van de Murciélago. In het midden heb je 5 uitlaten in de vorm van een cirkel. De middelste uitlaat geeft bij een versnelling een vlam. Dit ziet er best mooi uit.Onder de uitlaat staat de naam van de auto ‘Infernus’. De Infernus geeft een mooi grommend geluid, dat zeker hoort bij een sportwagen. De vleugeldeuren. Dit is nog wel het opvallendste van allemaal. Ik had niet verwacht dat ze dat erin zouden maken. Echt prachtig gemaakt.

Mijn cijfer voor de Infernus is:

10/10


Auto: Banshee/Dodge Viper

autoscarlistswiggers023nr4.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

Alles is gewoon goed aan de Banshee. De snelheid is gewoon perfect, net zoals bij de andere sportwagens. Het is echt leuk om binnen 15 seconden aan de overkant van de brug te zijn. Verder is de wegligging ook helemaal top. De Banshee raakt erg moeilijk in een slip, dus dat is juist een voordeel. Je kan ook politie er gemakkelijk mee afschudden. Zo’n snelle wagen houden ze nooit bij. Ook heeft de Banshee lekker grommend geluid.

Beoordeling:

De Banshee heet een mooi afgewerkte bodykit. Deze auto heeft net zoals de Sultan RS de uitlaat aan de zijkant die bij elke versnelling een vlam geeft. Verder heb je verschillende kleuren van de Banshee. Je hebt sommige met een streep op het dak, maar ook sommige die maar één kleur hebben. Dit kun je allemaal veranderen bij de Pay and Spray.

Mijn cijfer voor de Banshee is:

8/10


Auto: Coquette/Chevrolet Corvette

autoscarlistswiggers027sj2.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Super Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee|Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Coquette is overduidelijk gebaseerd op de Chevrolet Corvette. Rockstar Games heeft het de Corvette goed nagemaakt. De snelheid van de Coquette is natuurlijk Super Goed, net zoals de andere sportwagens. De wegligging is wat minder, maar nog best redelijk. De Coquette valt na gebruik van de handrem niet snel in een slip, dus dat is een voordeel. Verder zou de Coquette gemakkelijk de Politie kunnen afschudden met 2 Wanted level sterren.

Beoordeling:

De Coquette heeft gewoon een geweldige bodykit. Aan de zijkanten heb je een luchthapper. Deze auto heeft in totaal vier uitlaten. Je kunt aan de achterlichten echt duidelijk zien dat het een Corvette is. Het zijn namelijk zulke aparte achterlichten. Verder is de vorm ook precies zoals van een Chevrolet Corvette. Het is gewoon een geweldige sportwagen. ^_^

Mijn cijfer voor de Coquette/Chevrolet Corvette is:

9/10


85242532gu8.jpg

Auto: Dukes/Dodge Charger

autoscarlistswiggers022ei0.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Dukes heeft een goede snelheid. Ik vergelijk de Dukes qua snelheid met de Huntley Sport. Ze gaan ongeveer even snel. Verder heeft de Dukes ook een best goede wegligging. De Dukes raakt niet snel in een slip. Je kan met deze auto snel en gemakkelijk vluchten voor de politie met 2 wanted sterren.

Beoordeling:

De Dukes is een ouderwetse auto. Ik denk dat de Dukes gebaseerd is op een oude Ford Mustang, maar dat weet ik niet zeker. Deze auto heeft ouderwetse zwarte velgen. De uitlaat van de Dukes zit net zoals de Sultan RS aan de zijkant. De voorkant van deze auto ziet er door de koplampen erg boos uit, dat vind ik er wel mooi uit zien. Je hebt verschillende uitvoeringen van de Dukes in GTA IV. Sommigen hebben een motorblok op de motorkap, en sommige hebben weer spoilers. Dus het blijft allemaal verschillend. De Dukes is niet echt mijn type.

Mijn cijfer voor de Dukes is:

7/10


Auto:Vigero

autoscarlistswiggers024up8.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Vigero is bijna het zelfde als de Dukes. De snelheid is goed. De wegligging ligt ook goed. En je zou hiermee gemakkelijk de politie mee kunnen afschudden.

Beoordeling:

Zoals ik al zei: “De Vigero is bijna het zelfde als de Dukes”. De Vigero heeft alleen twee spiegels op de motorkap, en heeft twee kleine uitlaten achterin. De velgen zijn ook bijna het zelfde als bij de Dukes. Het zijn gewoon twee prachtige Muscle Cars, dus meer kan ik er niet over zeggen.

Mijn cijfer voor de Vigero is:

7/10

Auto: Stallion

autoscarlistswiggers025ql0.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De snelheid is opzich best goed. De wegligging is goed, en met deze auto zou je gemakkelijk voor de politie kunnen vluchten met 2 Wanted level Sterren.

Beoordeling:

Over de Stallion kan ik niet zoveel vertellen. Het komt bijna precies overheen met de Dukes.

Mijn cijfer voor de Stallion is:

7/10


Auto: Sabre GT/ Mustang Fastback

autoscarlistswiggers026hu8.th.jpg

[table=header]Snelheid|Wegligging|Vluchten voor politie|Uiterlijk

Goed|Goed|Ja|Mooi

Middelmatig|Middelmatig|Nee| Valt wel mee

Slecht|Slecht||Lelijk[/table]

Beschrijving:

De Sabre GT heeft een goede snelheid. Deze auto start snel op en maakt een grommend geluid. De wegligging is goed. De Sabre GT kan de bochten goed en zuiver maken. Ook zou je met deze auto gemakkelijk de politie kunnen afschudden van 3 Wanted Sterren.

Beoordeling:

De Sabré GT heeft een stoer uiterlijk, en heeft twee uitlaten aan de achterkant. De Sabré heeft de zelfde vorm als alle andere Muscle Cars. Deze auto heeft een streep aan de zijkant, én boven op de auto zelf. In de streep aan de zijkant staat “Sabre Turbo”. Je hebt verschillende uitvoeringen van de Sabre GT. De ene is mét strepen en de ander is zonder strepen.

Mijn cijfer voor de Sabre GT is:

7.3/10


De afbeeldingen heb ik zelf gemaakt met mijn fototoestel. Dus ze zijn niet zo scherp..:puh:

Afbeeldingen verkleind, op verzoek van Joriz.

69115861rs9.jpg

Welke auto heeft nou de snelste snelheid? Dat zijn natuurlijk de sportwagens. Ik ga hier de top 5 snelste sportwagens neerzetten. Na mijn gevoel, gaat de een sneller dan de ander.

1. De Infernus

2. De Coquette

3. De Turismo

4. De Comet

5. De Banshee

52169606tb6.jpg

Welke auto heeft nou de beste wegligging? Ik ga hier de Top 5 neerzetten van auto’s die de beste wegligging hebben.

1. De Huntley Sport

2. De Contender

3. De PMP 600

4. De Sentinal

5. De Banshee

65633295re1.jpg

Dit zijn de top 5 auto’s van Kai-ShockWave, M4X en Dutchy3010.

Kai-ShockWave

1. FBI Buffalo

2. Comet

3. Turismo

4. Coquette

5. Mr. Tasty

M4X

1. PCJ 600

2. Turismo

3. Banshee

4. Sentinel

5. Sanchez

Dutchy3010

1. Patriot

2. Infernus

3. Banshee

4. Cognoscenti

5. Comet


GTA Bram

1. Sentinel-XS

2. Dukes

3. Sultan RS

4. Huntley Sport

5. Coquete

Wil je jou top 5 ook hier hebben staan ? Stuur een PB of post het hier in dit topic!


Ik wil nog even in het openbaar Kai-ShockWave bedanken, voor het maken van alle prachtige sub sig’s én hoofdsig. Je bent echt een geweldige signature maker! Verder wil ik M4X ook erg bedanken voor je medewerking aan dit topic. Ook jij bent een geweldige Signature maker! En als laatst wil ik Dutchy3010 bedanken voor de vele tips die je me gaf. Je hebt me veel tips gegeven, en dat waardeer ik echt!

Echt super bedankt voor de medewerking alle drie!

Groetjes,

DSgregor

54568341qu9.jpg
Bewerkt: door Joriz
Update Faction
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    9

  • Hanneswasco

    4

  • Jacky-2007

    4

  • Mythbuster

    3

Alleen een ding, ik denk dat met die handling en looks toch voor iemand zelf is.

Ik vind zo de Feroci vet mooi, en jij vind hem middelmatig, en de Futo vind ik de handling super, omdat ik er veel mee rij, weet ik hoe ik ermee om te gaan, en dus de handling super vind.

Voor de rest zeker goed, KUTGW :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan, en ik wil je ook niet meteen helemaal afkraken,

maarwil toch wel een paar dingen aanstippen:

-> De lange laadtijd door de grootte is bloedirritant.

-> Wat is hier zo officieel aan? Het bevat alleen jouw meningen,

en die van een paar anderen. Volgens mij komen er zelden/nooit

meningen in officiele dingen, maar (bijna) altijd alleen feiten. Dit

is dus niet echt officieel, er kan namelijk altijd gezegd worden dat

de handling van de Futo juist geweldig is, om maar een voorbeeld

te geven.

-> Bij een paar modellen ben ik 't niet met je eens wat je erachter

zet op gebasseerde auto, om als voorbeeld te geven de Sentinel,

wie zegt dat 't een M3 is? Misschien is 't wel een 2deurs 3serie? Of

de Infernus, Lamborghini Murciélago zeg jij, terwijl het de kont heeft

van een Pagani Zonda. Stratum, Citroën C5.. Volgens mij is die niet

eens bedoelt voor Amerikaanse markt. SuperGT, Aston Martin DB9:

Kont is overduidelijk een Ferrari (F430 waarschijnlijk)...

Om dit toch nog een positieve brei te geven: leuk van je dat jebereid

bent hier tijd in te steken! Top werk!

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan, en ik wil je ook niet meteen helemaal afkraken,

maarwil toch wel een paar dingen aanstippen:

-> De lange laadtijd door de grootte is bloedirritant.

-> Wat is hier zo officieel aan? Het bevat alleen jouw meningen,

en die van een paar anderen. Volgens mij komen er zelden/nooit

meningen in officiele dingen, maar (bijna) altijd alleen feiten. Dit

is dus niet echt officieel, er kan namelijk altijd gezegd worden dat

de handling van de Futo juist geweldig is, om maar een voorbeeld

te geven.

-> Bij een paar modellen ben ik 't niet met je eens wat je erachter

zet op gebasseerde auto, om als voorbeeld te geven de Sentinel,

wie zegt dat 't een M3 is? Misschien is 't wel een 2deurs 3serie? Of

de Infernus, Lamborghini Murciélago zeg jij, terwijl het de kont heeft

van een Pagani Zonda. Stratum, Citroën C5.. Volgens mij is die niet

eens bedoelt voor Amerikaanse markt. SuperGT, Aston Martin DB9:

Kont is overduidelijk een Ferrari (F430 waarschijnlijk)...

Om dit toch nog een positieve brei te geven: leuk van je dat jebereid

bent hier tijd in te steken! Top werk!

sorry dat ik het zeg maar dit is meer afkraken dan positief, maar moet sommige punten ben ik het wel met je eens
Link to comment
Delen op andere websites

Waar een auto op gebaseerd is, is erg moeilijk om uit te vinden. Maar ik zet er neer wat ik denk waar hij op gebaseerd is. Maar over de Infernus ben ik het toch niet met je eens. De achterkant is inderdaad van een andere auto, maar de voorkant de vorm en de vleugeldeuren zijn toch echt duidelijk van de Lamborghini. En tevens, ik zeg niet bij elke auto dat die auto ook daar is op gebaseerd. Ik bedoel daar mee, dat ik denk dat hij daar op gebaseerd is. Snap je? Verder bedankt voor je reactie/kritiek. Ik kan er wel wat mee. ^_^

Iedereen bedankt voor de complimenten, etc.! :Y^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen een ding, ik denk dat met die handling en looks toch voor iemand zelf is.

Ik vind zo de Feroci vet mooi, en jij vind hem middelmatig, en de Futo vind ik de handling super, omdat ik er veel mee rij, weet ik hoe ik ermee om te gaan, en dus de handling super vind.

Voor mensen die weinig met GTA IV spelen, is deze car-list juist reuze handig. Ok, je mening kan verschillen met die van een ander, maar het gaat er juist om dat DSGregor zijn mening vertelt en die beargumenteert. Zo kan je een beetje wegwijs worden als je nog maar net begint of nauwelijks GTA IV speelt.

Ook ik vind de kwaliteit van de screens benedenmaats, maar ach, daar gaat het in dit geval niet om. Ik weet hoeveel tijd je eraan besteed hebt, petje af hoor. ;)

Ik wist niet dat ik ook motoren mocht zeggen bij de top 5. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen een ding, ik denk dat met die handling en looks toch voor iemand zelf is.

Ik vind zo de Feroci vet mooi, en jij vind hem middelmatig, en de Futo vind ik de handling super, omdat ik er veel mee rij, weet ik hoe ik ermee om te gaan, en dus de handling super vind.

Voor mensen die weinig met GTA IV spelen, is deze car-list juist reuze handig. Ok, je mening kan verschillen met die van een ander, maar het gaat er juist om dat DSGregor zijn mening vertelt en die beargumenteert. Zo kan je een beetje wegwijs worden als je nog maar net begint of nauwelijks GTA IV speelt.

Ook ik vind de kwaliteit van de screens benedenmaats, maar ach, daar gaat het in dit geval niet om. Ik weet hoeveel tijd je eraan besteed hebt, petje af hoor. ;)

Ik wist niet dat ik ook motoren mocht zeggen bij de top 5. :7

Bedankt voor je reactie! En Dutchy, je mag altijd nog je top 5 veranderen hoor. ^_^:Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je tegen wat kritiek kunt, want ik vind je niet erg goed bezig. Het is super dat je er zoveel tijd in steekt, maar kijk eens naar de de beoordeling "Uiterlijk".. Dat is puur de smaak van iemand, want ik bedoel de Cavalcade rockt de Patriot in mijn ogen qua uiterlijk 100x. Nee, dat kun je niet beoordelen, dat ligt echt aan de persoon zelf.

Ook barst het van de fouten. Zo noem je de Sentinel steevast Sentinal. Als je er zo'n fan van bent, weet je hoop ik toch wel hoe je zijn naam spelt? Ook kloppen de gebaseerd op'jes ook niet altijd, zo is de Bista Compact absoluut geen Astra, maar al sinds Vice City overduidelijk een Honda CRX.

M'n complimenten dat je ze zoveel tijd in steekt, maar uiterlijk had je nooit moeten doen en er zitten een paar rare foutjes in.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongen, als jij me verteld dat je met al die tekst misschien wel ongeveer 24 uur bezig bent geweest, dan geloof ik je! Wat een tekst. :)

Ook leuk idee om hier een onderwerp over te maken, alhoewel ik me wel bij de anderen aansluit; het is jouw mening over sommige baseringen en hoe de wegligging en hoe hij eruit ziet is. Dat zijn geen feiten. ;)

Toch leuk om te zien dat je er er zo'n tijd in hebt gestoken, ik begrijp dat het jou idee was(?) maar toch moeten we de mensen voor de SIG's, de mensen met hun Top-5 en alle mensen die hierbij betrokken zijn geweest een onwijs groot compliment geven, voor het fantastische werk wat ze hebben geleverd. _O_

En Gregor, KUTGW! :tu:

Mvg,

Die Hard

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je tegen wat kritiek kunt, want ik vind je niet erg goed bezig. Het is super dat je er zoveel tijd in steekt, maar kijk eens naar de de beoordeling "Uiterlijk".. Dat is puur de smaak van iemand, want ik bedoel de Cavalcade rockt de Patriot in mijn ogen qua uiterlijk 100x. Nee, dat kun je niet beoordelen, dat ligt echt aan de persoon zelf.

Ook kloppen de gebaseerd op'jes ook niet altijd, zo is de Bista Compact absoluut geen Astra, maar al sinds Vice City overduidelijk een Honda CRX.

Daar heb je gelijk in. Het ligt ook aan de persoon zelf. Maar in dit geval beoordeel ik de auto's, en niet iemand anders. Dus het zijn allemaal mijn meningen die in dit topic staan.

In ieder geval bedankt voor het melden van de fouten. Ze zijn gefixed.

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...