Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
  • Replies 187
  • Views 17.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Hmm ik denk niet dat ik hem ga kopen. Ik vond The Sims 1 wel tof maar 2 wat minder, heb ik me nooit ook echt zo op toegelegd...

Ik koop 'm, ben verslaaft geweest aan beide voorgangers, maar ik vind 't wel steeds minder. Jammer dat ze altijd uitbreidingen maken en niet gwn een grote game, mja, it's all about the pingping anyway...

Edit: zag de site. plaatjes: mooi! logo: mooi! graphics in trailer: f*ckin' k*t zeik! :duh: [/font] <-- Als dit taalgebruik niet mag dan verwijder maar.

Edited by Masturmind

Ik koop 'm, ben verslaaft geweest aan beide voorgangers, maar ik vind 't wel steeds minder. Jammer dat ze altijd uitbreidingen maken en niet gwn een grote game, mja, it's all about the pingping anyway. :duh:

Nou een paar uitbreidingen is neit erg, maar het zijn er zo veel! Erg uitgemolken

zelfs met ikea home stuff :puh:

ik heb nooit sims games gehad, en dat zal zo blijven ook. niet mijn type game :D

Aangezien ik mezelf iets te oud vind om De Sims te spelen zal ik m niet halen.

Ik ha hem niet kopen

ik had de eerste triple delux en abrakadabra haal tof en ook sims 2 delux minder toffer

maar ja, het zal weer tonnen met geld kosten :duh: als je sims 3 aanschaft .

Filmpje over de sims 3 ingame. Ik heb dat zelf gemaakt.

Ik vind niet veel vernieuwd tussen 2 en 3. Die sims zijn echt nep en lelijk. Maar ik ga wel kopen.

Ik ga heb denk wel kopen als er nu wel betere dingen bij zitten.

Bevoorbeeld: In sims 2 kan je niet tandenpoetsen bevoorbeeld sims3 kan je dan tandenpoetsen.

Bevoorbeeld: In sims 2 kan je niet tandenpoetsen bevoorbeeld sims3 kan je dan tandenpoetsen.

In Sims 1 en 2 kon je al tandenpoetsen, moet je zo'n spiegel boven de wasbak hangen en dan op de spiegel klikken en tandenpoetsen. Alleen het maakt geen verschil of je het wel of niet doet en ik denk dat dat niet veel veranderd met Sims 3

• Author
Aangezien ik mezelf iets te oud vind om De Sims te spelen zal ik m niet halen.
sims word door iedereen leuk gevonden en gespeelt ongeacht leeftijd zelfs 50 plussers spelen het :cya:
  • Author

dat lijkt me niet echt de beste reden, ik vind zelf dat je door buurt kan lopen zonder laden ofzo, je kan zo naar buren lopen, de makers vinden het zelf ook wel het leukst, je kan ook gewoon direct autos kopen enz

Sims blijft lachen een soort free roaming in een realistisch gestoken menselijk jasje (de aliens ect. dan even weggelaten ^_^ ). Ik denk dat ik het ook wel ga kopen, zijn trouwens de specs al bekend gemaakt?

• Author
Sims blijft lachen een soort free roaming in een realistisch gestoken menselijk jasje (de aliens ect. dan even weggelaten ^_^ ). Ik denk dat ik het ook wel ga kopen, zijn trouwens de specs al bekend gemaakt?
ik weet eigenlijks niet wat specs zijn als je even zegt heb ik misschien het antwoord voor je ^_^