Jump to content
  • Reacties 187
  • Bezichtigingen 17.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1454970
Weet iemand of de Sims 3 voor de PS3 uit is? Zoja in welke game winkels zijn ze te koop?

Daar is nog geen release datum voor bekend bij mijn weten. :N

De Sims 3 zal niet eens voor de Playstation gemaakt worden, hij is uitsluitend verkrijgbaar voor de Computer, dus daar moet je het er maar mee doen. Overigens lijkt het mij niks, Sims op de Playstation. Dan is er helemaal geen lol meer, en je kan geen mods downloaden omdat dat niet mogelijk is voor de Playstation 3, dus moet je je zien te vermaken met de standaard kleding, meubelen ...etc, en zie standaard dingen vervelen snel.

Geplaatst:
comment_1463675
Weet iemand of de Sims 3 voor de PS3 uit is? Zoja in welke game winkels zijn ze te koop?

Daar is nog geen release datum voor bekend bij mijn weten. :N

De Sims 3 zal niet eens voor de Playstation gemaakt worden, hij is uitsluitend verkrijgbaar voor de Computer, dus daar moet je het er maar mee doen. Overigens lijkt het mij niks, Sims op de Playstation. Dan is er helemaal geen lol meer, en je kan geen mods downloaden omdat dat niet mogelijk is voor de Playstation 3, dus moet je je zien te vermaken met de standaard kleding, meubelen ...etc, en zie standaard dingen vervelen snel.

In een intervieuw met de makers werd er wel gesproken over een console versie. :Y

Maar dat was wel een paar maanden geleden misschien zin de plannen verandert. :Y

• 8 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1671960

De Sims 3: Ambities is uit. En ik geef toe, het is echt zeer goed. Het is wat je van een uitbreidingspakket verwacht. Dat het iets toevoegt, en dat doet het ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.