Geplaatst: 20 september 200817 jaren Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Bewerkt: 20 september 200817 jaren door weaponmr
Geplaatst: 27 september 200817 jaren Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Ik heb dit ook heel soms, maar niet vaak. Vaak rijden ze bij mij door rood als ze een bocht maken. Voor de rest eigenlijk niet In Amerika mag je door rood als je naar rechts afslaat als er geen bord staat/verkeer van links komt. Bewerkt: 27 september 200817 jaren door GtaSlave
Geplaatst: 30 september 200817 jaren bij oranje mag je toch ook gewoon nog snel doorijden misschien doen ze dat wel . maar dat oranje licht in gta4 staat ook zo kort op oranje
Geplaatst: 1 oktober 200817 jaren Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ...
Geplaatst: 1 oktober 200817 jaren Bij mijn IV is dat niet zo. Dat de Auto's bij groen stoppen en bij rood doorrijden.
Geplaatst: 2 oktober 200817 jaren Auteur Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ... of..................................... Je kan gewoon niet rijden!! xD
Geplaatst: 3 oktober 200817 jaren Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ... of..................................... Je kan gewoon niet rijden!! xD hhahahah ja , of je bent blind
Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig.
Bewerkt: door weaponmr