Ik las de V&D folder eens door en zag daar een mooie laptop staan. Aangezien ik en me ouders een laptopje nodig hadden lijkt het ons wat op morgen te gaan kijken. Het gaat om de volgende laptop klik.
Er staan geen specs bij dit stond in het krantje:
Intel celeron dual-core T1400 (1,73 GHz). Ook zit er Windows Vista Home Basic op wat ik dan natuurlijk wel ga uitbreiden . En NL/ENG duel boot. 2GB geheugen en 160GB harddisk.
Ik heb hier weinig tot geen verstand van. Ik weet wel dat dual-care beter is dan Pentium 4. Maar quad core is weer beter dan dual. Alleen ik weet niet wat die "Celeron" betekend.
Natuurlijk hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Wij willen hem meer gebruiken om te Internetten en soms wat te Photoshoppen. Ik wil soms GTA San Andreas spelen als dat kan.
Wie kan meer specs vinden, heeft deze laptop of heeft andere informatie?
Hallo
Ik las de V&D folder eens door en zag daar een mooie laptop staan. Aangezien ik en me ouders een laptopje nodig hadden lijkt het ons wat op morgen te gaan kijken. Het gaat om de volgende laptop klik.
Er staan geen specs bij dit stond in het krantje:
Intel celeron dual-core T1400 (1,73 GHz). Ook zit er Windows Vista Home Basic op wat ik dan natuurlijk wel ga uitbreiden
. En NL/ENG duel boot. 2GB geheugen en 160GB harddisk.
Ik heb hier weinig tot geen verstand van. Ik weet wel dat dual-care beter is dan Pentium 4. Maar quad core is weer beter dan dual. Alleen ik weet niet wat die "Celeron" betekend.
Natuurlijk hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Wij willen hem meer gebruiken om te Internetten en soms wat te Photoshoppen. Ik wil soms GTA San Andreas spelen als dat kan.
Wie kan meer specs vinden, heeft deze laptop of heeft andere informatie?
Alvast bedankt
Omar