Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Packard Bell Easynote MX37 15,4

Geplaatst:

Hallo

Ik las de V&D folder eens door en zag daar een mooie laptop staan. Aangezien ik en me ouders een laptopje nodig hadden lijkt het ons wat op morgen te gaan kijken. Het gaat om de volgende laptop klik.

Er staan geen specs bij dit stond in het krantje:

Intel celeron dual-core T1400 (1,73 GHz). Ook zit er Windows Vista Home Basic op wat ik dan natuurlijk wel ga uitbreiden :puh:. En NL/ENG duel boot. 2GB geheugen en 160GB harddisk.

Ik heb hier weinig tot geen verstand van. Ik weet wel dat dual-care beter is dan Pentium 4. Maar quad core is weer beter dan dual. Alleen ik weet niet wat die "Celeron" betekend.

Natuurlijk hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Wij willen hem meer gebruiken om te Internetten en soms wat te Photoshoppen. Ik wil soms GTA San Andreas spelen als dat kan.

Wie kan meer specs vinden, heeft deze laptop of heeft andere informatie?

Alvast bedankt

Omar

Featured Replies

Geplaatst:

PB is idd zeer bagger dan zou ik meer gaan voor een

MSI laptop, of een Asus laptop.

Geplaatst:

Dan kun je nog wel ff heel lang door sparen, voor een msi of asus betaal je alleen al 100 euro extra vanwege het merk.

Je moet maar eens voor andere dingen kijken, bijv een dvd speler, dan betaal je voor eentje van asus meer dan voor eentje van fujitsu terwijl de fujitsu beter is.

Geplaatst:

Dan kun je nog wel ff heel lang door sparen, voor een msi of asus betaal je alleen al 100 euro extra vanwege het merk.

Je moet maar eens voor andere dingen kijken, bijv een dvd speler, dan betaal je voor eentje van asus meer dan voor eentje van fujitsu terwijl de fujitsu beter is.

Asus is inderdaad erg goed, ik gebruik een EeePC 4GB en ik kan gewoon GTA: Vice City spelen zonder enige vertraging, en San Andreas ook, maar Dell laptops vind ik toch wel de beste nog, ik had voor mijn EeePC een Dell Vostro 1000 wat een low-end laptop is maar je kreeg wel allemaal software enzo, en Windows Vista Home Premuim, dan zou ik toch een Asus of een Dell nemen.

Alienware is een van de beste laptops van met moment maar dan ben je al gauw 3,000 dollars kwijt...

Bewerkt: door Harrison

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb hem toch maar niet gekocht want morgen komt mijn nieuwe Acer Aspire eraan!

Geplaatst:
Ik heb hem toch maar niet gekocht want morgen komt mijn nieuwe Acer Aspire eraan!

Denk er wel aan: Acer en Packard Bell zijn hetzelfde niveau :).

Bewerkt: door Harrison

Geplaatst:

Ik zou of voor een dell gaan of voor een HP

Maar je hebt ook toshiba en compaq die ook wel goed zijn en mijn pa heeft een toshiba die is al zo'n 5 jaar en die werkt alsof hij nieuw is.

Geplaatst:
Ik zou of voor een dell gaan of voor een HP

Maar je hebt ook toshiba en compaq die ook wel goed zijn en mijn pa heeft een toshiba die is al zo'n 5 jaar en die werkt alsof hij nieuw is.

Ik zou kiezen voor een MSI of een Dell, misschien een Asus, maar dan alleen een mini-laptop :cya:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.