Geplaatst: 29 maart 200521 jaren ik was in de 24/7, en ik zag daar pizza's staan een paar minuten later ging ik de pizza stack binnen, en er viel mij iets op!!! het waren dezelfde pizza's als in de 24/7 !!!
Geplaatst: 30 maart 200521 jaren ik nu niemand af maar is gewoon onzin wat martijn zegt zolang je toch weet wat diegene bedoelt dus zeur niet
Geplaatst: 3 april 200521 jaren ff een lesje nederlands voor iedereen ofzo:ehh waarom zegt iedereen DEZE topic... het is denk ik nog altijd DIT topic..... bijv.. ik post veel in deze topic .. ( fout ) ik post veel in dit topic .. ( goed ) gaat zo op den duur irriteren als iedereen van die typefouten maakt .. verbeter het forum begin bij jezelf meneer ff <_< Bewerkt: 3 april 200521 jaren door gta sa player
Geplaatst: 3 april 200521 jaren Kan iedereen even gewoon on topic blijven zo moeilijk is dat toch niet. Je kan elkaar commentaar geven via pm of msn.
Geplaatst: 4 april 200521 jaren wat is er daar nou interesant aan ik heb zo ook al dingen in het echt gezien hoor :huh: ik snap ook nie wrm je zo iets post grtzz TGL
Geplaatst: 4 april 200521 jaren ff een lesje nederlands voor iedereen ofzo:ehh waarom zegt iedereen DEZE topic... het is denk ik nog altijd DIT topic..... bijv.. ik post veel in deze topic .. ( fout ) ik post veel in dit topic .. ( goed ) gaat zo op den duur irriteren als iedereen van die typefouten maakt .. oké Nederlands is niet echt mijn sterkste vak maar volgens mij is het deze topic :huh: Bewerkt: 4 april 200521 jaren door emilehenckaerts
Geplaatst: 4 april 200521 jaren ff ontopic blijven mensen..... maar toch vind ik het wel goed gezien misschien had rockstat geen zin om een 2de pizzadoos te makne
ik was in de 24/7,
en ik zag daar pizza's staan
een paar minuten later ging ik de
pizza stack binnen,
en er viel mij iets op!!!
het waren dezelfde pizza's
als in de 24/7
!!!