Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128240 Hoi ik had in een ander topic van mij deze dingen gehad , om mijn auto om te draaien als het onderste boven ligt. } if(strcmp("/fv", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:vposx, Float:vposy, Float:vposz; GetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz); SetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz+5); } return 1; } deze had ik gehad maar nu gaat draait het niet om , 1= gaat omhoog 2= weer omlaag zoals hier op deze foto: zou iemand misschien kunnen helpen dat de auto wel weer normaal staat , Alvast Bedankt Grtz RecroMancer
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128265 Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte).
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren Auteur comment_1128268 Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte). Werkt Bedankt Grtz RecroMancer
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129529 Euhmm de Link doet het niet meer dus het is weer vanaf het begin Bewerkt: 13 juni 200915 jaren door recromancer
Hoi ik had in een ander topic van mij deze dingen gehad , om mijn auto om te draaien als het onderste boven ligt.
deze had ik gehad maar nu gaat draait het niet om ,
1= gaat omhoog
2= weer omlaag
zoals hier op deze foto:
zou iemand misschien kunnen helpen dat de auto wel weer normaal staat ,
Alvast Bedankt
Grtz RecroMancer